چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک میلیون و۶۴۷هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق به ارزش۵۰میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

مواد محترقه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری مواد محترقه قاچاق دریکی از انبارهای اسکله شهید رجائی مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و با همکاری نماینده گمرک و یگان حفاظت بندر و در بازرسی از یک دستگاه کانتینر ۲۰فوت یک میلیون و۶۴۷هزار عدد انواع موادمحترقه را قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش محموله کشف شده را بنابر نظر کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه کانتینرتوقیف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.  پلیس قطعا با افراد مخل نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه نخواهد داد افرادی که با حرکات غلط و با هدف سودجویی امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند در استان فعالیت کنند. شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در این زمینه موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 588536

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha