یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
۰ نفر

بیش از ۲۰ هزار موادمحترقه غیرمجاز در عملیات‌هایی توسط ماموران پلیس در استان کرمانشاه کشف شد.  

مواد محترقه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمال سلمانی، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۵ هزار و ۵۳۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان کنگاور خبر داد.  

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که با سرعت زیادی در حال خروج از شهر بود، مشکوک شدند.  

سرهنگ سلمانی ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی کنگاور توانستند با استفاده از موانع بازدارنده خودروی مذکور را متوقف و نسبت به بازرسی از آن اقدام کنند.  

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در جریان این بازرسی، ۱۵ هزار و ۵۳۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.  

سلمانی همچنین از دستگیری راننده و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.  

وی از خانواده‌ها خواست با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال مراقب فرزندان خود بوده و اجازه استفاده از وسایل آتش زا و مواد محترقه خطرناک به آنها را ندهند.  

سرهنگ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز اظهار کرد: به کشف مقادیری موادمحترقه غیرمجاز، با تلاش ماموران ۵۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهر کشف شد.  

براری اظهار داشت: این تعداد مواد محترقه غیرمجاز در جریان بازرسی ماموران انتظامی کرمانشاه از تعدادی واحد صنفی سطح شهر کشف شد.  

وی ادامه داد: همچنین ماموران موفق به کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم پودراکلیل سرنج که با آن مواد محترقه غیرمجاز ساخته می‌شود، شدند.  

براری خاطرنشان کرد: ارزش مواد محترقه غیرمجاز کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسد.  

رئیس پلیس کرمانشاه گفت: یکی دیگر از اقدامات پلیس طی ۲۴ ساعت گذشته کشف ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک پول تقلبی از یک توزیع کننده مواد محترقه بود.  

کد خبر 488164

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha