چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
۰ نفر

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری گفت واشنگتن آماده دیدار با ایران برای مذاکره درباره بازگشت دوجانبه به برجام است.

سخنگوی وزارتخارجه آمریکا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، ند پرایس (سخنگوی وزارت خارجه آمریکا) شامگاه سه‌شنبه گفت واشنگتن همچنان به تعامل مجدد (با ایران) طی (چارچوب) دیپلماسی معنی‌دار تمایل دارد. وی که در کنفرانس خبری روزانه وزارت خارجه آمریکا صحبت می‌کرد، افزود: برنامه داریم در تماس نزدیک با شرکا در۱+۵ باشیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه گفت: آماده دیدار با ایران درباره مسیر پیش رو برای بازگشت دوجانبه به پایبندی (به برجام) هستیم و بازگشت دوجانبه به پایبندی بدون مذاکره اتفاق نمی‌افتد.

کد خبر 588399

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عباسی IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    6 1
    بلی مذاکره خیلی خوب است ولی ما ده سال تمام با پنج کشور مذاکره کردیم نتیجه اش شد برجام این شما بودید زدید زیر تمام زحمات این سال میدانید چقدر هزینه شد دراین سال دباره هزینه نمیکنیم بیاید برجام ما هم به تعهداتمان عمل میکنیم تمام شد رفت
  • پویا IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    13 0
    دیپلماسی معنی دار یعنی اینکه در ابتدا کلیه تحریمها را لغو کنید و تمامی حسایهای بانکی ایران را آزاد کنید و به برجام باز گردید و ما بقی خود به خود حل خواهد شد و دیگر نیازی به مذاکره نیست این حرف آخر ایرانیان است.
  • امیر IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    4 0
    با دشمن هیچ مذاکره ای نمی کنیم