اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، مهلت پرداخت قبوض عوارض پایدار شهروندان تهرانی را تا ۳۰ اسفند ماه اعلام کرد.

عوارض

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، شهروندان تهرانی صرفا تا ۳۰ اسفند ماه سال جاری فرصت پرداخت قبوض عوارض مذکور را دارند و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا تاریخ۳۰ اسفند ماه جاری پرداخت کنند شامل تسهیلات خوش حسابی شهرداری تهران خواهند شد.

این دسته از شهروندان از ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی عوارض نوسازی و کسب و پیشه بهره‌مند می‌شوند و چنانچه قبوض عوارض نوسازی تا پایان مهلت فوق پرداخت نشود، مشمول ۹ درصد جریمه دیرکرد به صورت روز شمار از ابتدای سال آتی خواهند شد و ضمنا جوایز خوش حسابی نیز حذف خواهد شد.

وحید عرب، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در این باره گفت: شهروندان می‌توانند از طریق روش‌های غیر حضوری زیر نسبت به پرداخت عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند ملک خود اقدام کنند. این روش‌ها شامل سامانه و اپلیکیشن تهرانِ من (my.tehran.ir)، کد دستوری #۱۳۷*، سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری تهران، ارسال کد شناسایی ۱۵ یا ۱۲ رقمی به سامانه پیامکی ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰ (در این روش لینک پرداخت به تلفن همراه مودیان ارسال می گردد)، پرتال شهرداری تهران و سامانه Tehran.ir tax. است.

عرب گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و تکریم ارباب رجوع، ستادهای ویژه پاسخگویی به سؤالات احتمالی شهروندان در ادارات درآمد مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران دایر شده است و چنانچه به هر نحو قبوض به دست شهروندان نرسیده است، می‌توانند ضمن ارسال کد شناسایی ملک به سرشماره ۱۳۷۰۰۰۰۰۷۰ از بدهی و وضعیت ملک خود مطلع شوند و به منظور به دست آوردن کد شناسایی ملک علاوه بر قبوض ارسالی می‌توانند به سامانه تهران من به آدرس (my.tehran.ir/melk) مراجعه کرده و با استفاده از نقشه جانمایی کد شناسایی ملک خود را به دست آورند و یا اینکه به صورت حضوری به ستادهای پاسخگویی و یا دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند که توصیه می‌شود به خاطر شرایط رعایت موازین بهداشتی در خصوص گسترش ویروس کرونا، به صورت غیرحضوری نسبت به استعلام وضعیت بدهی و پرداخت قبوض عوارض ملک خود اقدام کنند.

کد خبر 588031
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha