برادرزاده و داماد پیشکسوت دوتارنواز خراسان گفت: استاد عثمان محمدپرست از بیمارستان مرخص شدند و امروز ۹ اسفند به خواف بازگشتند.

عثمان محمدپرست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  علی پونه با بیان این‌که وضعیت استاد عثمان محمدپرست بهبود یافته و ایشان در سلامتی به سر می‌برند، اظهار کرد: استاد عثمان محمدپرست یکشنبه هفته گذشته به دلیل خون‌ریزی معده به بیمارستان ۲۲بهمن خواف مراجعه کردند و به دلیل دارا نبودن دستگاه اندوسکوپی در خواف ایشان به مشهد اعزام شدند تا علت خون‌ریزی معده را متوجه شویم.  

وی اضافه کرد:در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد درمان استاد محمدپرست صورت گرفت. در مدتی که استاد در بیمارستان بستری بودند، هنرمندان زیادی برای عیادت از ایشان به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد مراجعه کردند و آقای محسن میرزاده، خواننده کرمانج، نیز در حضور استاد عثمان پرست به اجرای آواز پرداختند. همچنین آقای محمدرضا محمدی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دو مرتبه برای جویا شدن از وضعیت استاد محمدپرست به بیمارستان مراجعه کردند.

پونه با اشاره به برخی شایعات درخصوص به کما رفتن و فوت استاد موسیقی خراسان بیان کرد: در مدتی که استاد عثمان محمدپرست در بیمارستان بستری بودند، برخی افراد شایعه فوت ایشان را مطرح کردند که باعث ناراحتی شد و در این رابطه تکذیبیه صادر کردیم.

کد خبر 587573

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha