در حالی که از چند روز پیش‌ فروش بلیت قطارهای مسافری برای نوروز ۱۴۰۰ شروع شده است مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا، می‌گوید به هیچ‌وجه نباید برای نوروز امسال برنامه‌ریزی سفر داشت.

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ رئیس هیات مدیره رجا می‌گوید: پایش مسافران قطارها سفت و سخت است و هیچ مسافر کرونامثبتی نمی‌تواند بلیت قطار تهیه کند.

با این حال امروز سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت فعلاً برای سفر نوروزی بلیت رزرو نکنید. همین روند پیش رود، موج چهارم در فروردین رخ می‌دهد.
 

کد خبر 587313
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 17
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    33 7
    چرا تمرکزتون فقط روی سفرهاست؟ چرا نمی گید رستوران ها، کافه ها و کافی شاپ ها و پاساژها تعطیل بشن؟چراحرفی ازدستفروش های متروکه مترو رو اینقدر شلوغ کردن واوناییی که بساطشون رو پهن کردن،نمی زنید؟چرا نمی گیدماسک و دستکش هاتووکوچه و خیابون انداخته نشه؟چرانمیگیدمردم باید سیستم ایمنی بدنشون روتقویت کنند؟چراحرفی از آلودگی هوانمیارید؟ازشلوغی مترو اتوبوس؟ایناهم باعث ایجاد موج چهارم میشه.بنابراین با نادیده گرفتن این عوامل و تمرکز روی یک موضوع،ازکرونانمیشه پیشگیری کرد.
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    11 30
    من پیشنهادمی کنم دولت به اونایی مجوز سفر بده که ناقل نیستندوخودشون ویلا دارند.مثلا همین خانواده 4 نفره ما که تا الان 3 دفعه مسافرت رفتیم، ناقل هم نبودیم و جایی هم برای خرید نرفتیم و فقط توو ویلامون بودیم، نه مهمونی و نه تجمعی. ولی اونایی که ناقل هستن و می خوان برن هتل، باید از رفتنشون جلوگیری کرد.