رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان این‌که باید تلاش ما بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد، گفت: به دلیل این‌که آسیب کوچکی در فضای مجازی هست نباید از مزایای بی‌نظیر آن غافل شویم.

واعظی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا محمود واعظی روز جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های مخابرات استان اصفهان اعلام کرد: فضای مجازی ۲ بخش دارد؛ یک بخش مربوط به کسب و کار، آموزش و فعالیت است و بخشی مربوط به اقداماتی است که نباید صورت بگیرد که با این بخش از فضای مجازی مخالفیم.

وی ادامه داد: همواره شاهد این هستیم که اپراتورهای مختلف طی این سال‌ها متوقف نشدند و همیشه فعالیت‌ها به عنوان خدمت‌رسانی آماده بود. امروز شاهدیم در استان اصفهان ۱۰۵۰ طرح با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان به افتتاح رسیده است.

رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: طی هشت سال گذشته اقدامات بزرگی در بخش وزارت ارتباطات، شرکت مخابرات ایران، همراه اول، ایرانسل و رایتل در سراسر کشور صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته با شیوع کرونا اگر توسعه مخابرات در کشور نبود خدمات دولت به مردم، بخش خصوصی سرگرمی‌های مختلف و آموزش‌ها در سطح وزارت علوم، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شد.

واعظی گفت: یکی از افتخارات دولت این بود که بستری فراهم شد تا دوران سخت کرونا برای مردم آسان شود و علاوه بر فعالیت‌هایی که در زمینه‌های مختلف ایجاد شد توجه ویژه به روستاها صورت گرفته است.

به گفته وی در وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایرانسل و همراه تفاوتی میان مردم شهر و روستا قائل نشدیم.

کد خبر 587301

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha