بازار سرمایه امروز چهارشنبه ۶ اسفند را اگر چه با رنگ سبز شاخص آغاز کرد اما در ادامه شاخص بورس با افت پنج هزار و ۹۱۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۵ هزار واحد رسید تا ریزش آن در روزهای اخیر ادامه‌دار شود.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، شاخص بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ با رشد ۱۴۱۵ واحدی به یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۵۸ واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز ۴۶ واحد رشد کرد و به ۴۳۵ هزار و ۱۵۱ واحد رسید. اما پس آن شاخص بورس دوباره رو به کاهش گذاشت تا در نهایت با افت پنج هزار و ۹۱۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۵ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با ۷۱۶ واحد کاهش به ۴۳۴ هزار و ۳۸۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز ۶۷۱ هزار و ۶۵۵ معامله به ارزش ۴۹۸۲ میلیارد تومان انجام داده‌اند. شپنا، شستا، وغدیر، وپاسار و فارس بیشترین تاثیر منفی و همچنین کچاد و فملی نیز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس داشتند.

امروز شاخص فرابورس نیز ۱۰۶ واحد کاهش داشت و روی کانال ۱۷ هزار و ۱۱۷ واحد ثابت ماند. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس هم ۴۳۸ هزار و ۱۷۰ به ارزش ۱۳ هزار و ۵۳ میلیارد تومان بود.

میدکو، بپاس، صبا، ذوب ودی بیشترین تاثیر منفی و شگویا و شغدیر بیشترین تاثیر مثبت را نسبت به سایر نمادهای روی فرابوس داشتند.

کد خبر 587117

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha