افت قیمت دلار باعث شد بازار راکد خرید و فروش خودرو شاهد کاهش یک تا چهار میلیون تومانی قیمت‌ها باشد.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، همزمان با روند کاهشی قیمت در بازار خودرو نیز قیمت‌ها روند کاهشی را تجربه می‌کند. البته هنوز کسب و کار خودرو رونق ندارد و همین امر باعث شده قیمت‌ها سلیقه‌ای اعلام شود. در بازار امروز سمند ال‌ایکس ۱۸۷ میلیون تومان، سمند سورن ۲۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۲۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو ۱۹۸ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوق دار ۲۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

بررسی قیمت ها در محصولات ایران خودرو نشان می دهد روند کاهش قیمت ها نسبت به هفته گذشته در محصولات این شرکت از دو تا چهار میلیون تومان بوده است. در خودروهای سایپا نیز روند کاهشی قیمت ها بین یک تا دو میلیون تومان است. برهمین اساس پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۳۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان، تیبا صندوقدار با قیمت ۱۲۲ میلیون تومان، تیبا دو ۱۳۸ میلیون تومان و ساینا ۱۳۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

فعالان بازار خودرو دلیل کاهش قیمت ها را افت قیمت دلار عنوان می کنند البته این موضوع در تشدید رکود بازار خودرو بسیار موثر بوده است، این درحالی است که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال باید معاملات خودرو رونق داشته باشد اما مشاهدات بازار نشان می دهد معاملات در بازار به سردی گرائیده و فقط ان دسته از افراد که نیاز ضروری به خودرو دارند اقدام به خرید محصولات می کنند.

کد خبر 586908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha