مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

بیمه البرز از معتبرترین و قدیمی‌ترین بیمه‌ها در سطح کشور است. تاریخچه آن به سال ۱۳۳۸ برمی‌گردد. بیمه البرز توانسته در میان شرکت‌های مختلف بیمه، رتبه یک در سطح توانگری را کسب نماید.

ّبیمه البرز

بیمه البرز نمایندگی لاجوردی ۶۹۱۷ هم اکنون با مدیریت خانم آوا لاجوردی با پشتوانه مشتریان گرامی، نام معتبر شرکت بیمه البرز و ۲۵ سال سابقه درخشان کاری و تلفیق آن با نیاز فعلی و امروز جامعه به خدمات الکترونیک در یکی از گام ها وب سایت آوای بیمه را جهت رفاه حال مشتریان در سال ۹۷ تاسیس کرد و سعی در بروزرسانی دائمی سایت به صورت مستمر و پیگیر در دستور کار قرار دارد.

بیمه البرز

امروزه با گسترش خدمات آنلاین عملا فاصله ها معنا ندارد و به راحتی به دورترین نقاط کشور می شود خدمات بیمه ای ارائه کرد، همین امر سبب رقابت شدید شرکت های بیمه برای جذب مشتری و ارائه خدمات مناسب تر و بهتر به بیمه گذاران شده است، مشتری بر اساس احترام، خدمات، نرخ مناسب، و پیگیری و همراهی بعد از خسارت بیمه و بیمه گر مناسب را انتخاب میکند. ما به شما توسیه میکنیم برای انتخاب مناسب در اینترنت سابقه پرداخت خسارت و توان مالی شرکت های مختلف بیمه ای را برسی کنید تا با انتخاب شرکت قوی و مناسب با درخواست خود در ادامه راه خیالتان راحت باشد. نمایندگی لاجوردی بیمه البرز بعد از شیوع ویروس کرونا برای سلامت بیمه گذاران خود خدمات غیر حضوری را بیش از پیش در دستور کار قرار داده است تا موجبات رفاه بیشترمشتریان گرامی فراهم آورد.

بیمه خدمات درمانی

در بیمه البرز، خدمات درمانی به دو صورت انفرادی و گروهی یا تکمیلی به بیمه گذار ارائه می‌شود. بیمه درمانی انفرادی خود شامل، بیمه نامه مسافرتی خارج از کشور و بیمه نامه مسافرتی داخل کشور می‌باشد و بیمه نامه درمان گروهی یا همان تکمیلی نیز فقط به شکل گروهی با تعداد حداقل پنجاه نفر (فرعی و اصلی) و تنها برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ صادر می‌گردد.

در این نوع بیمه، بیمه البرز متعهد می‌گردد که با دریافت حق بیمه از بیمه گذار بخشی از هزینه‌های بیمارستانی، جراحی‌های ناشی از حوادث یا بیماری و سایر پوشش‌های درمانی دیگر بیمه گذار را تقبل کند. هزینه‌های درمانی که بیمه البرز ملزم به پرداخت آن می‌شود شامل تعهدات اصلی و تعهدات اضافی ست. در تعهدات اصلی، بیمه البرز متعهد می‌گردد که کلیه هزینه بستری، هزینه جراحی‌های شیمی درمانی، آنژیوگرافی، رادیوتراپی، قلب، گامانایف و انواع سنگ شکن، کلیه هزینه افراد زیر هفت سال و بالاتر از هفتاد سال در بیمارستان، کلیه هزینه‌های مربوط به آمبولانس و سایر فوریت‌های پزشکی و... را تقبل نماید و خسارات و هزینه‌های مربوطه را پرداخت کند.

از طرفی در تعهدات اضافی نیز بیمه البرز با توجه به شروطی که در قرارداد درج می‌گردد ملزم به پرداخت هزینه‌هایی نظیر افزایش سقف اعتبار جراحی‌های مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی، گامانایف، پیوند ریه، قلب، پیوند کبد، کلیه و مغز استخوان، هزینه‌های زایمان، هزینه‌های پاراکلینیکی، سونوگرافی، ماموگرافی، اسکن، اندوسکوپی، هزینه‌های ویزیت، دارو، دندانپزشکی، خرید عینک طبی، عمل‌های سرپایی، هزینه تهیه اعضای طبیعی بدن و... می‌شود.

بیمه البرز

بیمه عمر و پس انداز

بیمه عمر و پس انداز، از جمله انواع بیمه بازنشستگی بیمه البرز است که به صورت جامع زندگی بیمه گذاران را زیر پوشش خود قرار می‌دهد و همانند بیمه خدمات درمان یکی از زیر شاخه‌های مهم و فعال خدمات بیمه‌ای لاجوردی ۶۹۱۷ محسوب می‌گردد. بر همین اساس طرح‌های مختلفی در چهارچوب بیمه عمر ارائه شده است تا خدمات بیشتری به بیمه گذار ارائه گردد. بیمه بازنشستگی البرز یکی از انواع این طرح‌هاست که در چهار چوب بیمه عمر تعهداتی را نسبت به بیمه گذار متقبل می‌شود. این بیمه در حالت کلی یک قرار دادی بلند مدت بین شرکت بیمه البرز و بیمه گذار است و در این قرار داد بیمه گذاران متعهد می‌شوند که در زمان‌های تعیین شده و درج شده در بیمه‌نامه، حق بیمه خود را به صورت منظم و منسجم پرداخت نماید و به ازای آن می‌تواند از پوشش‌های بیمه عمر و پس انداز استفاده کنند.

این حق بیمه‌ها توسط بیمه‌گر مصرف نشده بلکه همانند سپرده‌های بانکی در نزد بیمه البرز باقی می‌ماند و در پایان هر سال از طرف بیمه البرز سود تضمینی و سود مشارکت به این سپرده‌های بیمه گذاران تعلق می‌گیرد. در پایان قرار داد تمامی مبالغ پرداخت شده همراه با سود آن به بیمه گذار برگشت داده می‌شود و همچنین بیمه گذار می‌تواند اندوخته‌های خود را به شکل مستمری از شرکت دریافت نماید. تمامی حقوق قانونی بیمه عمر و پس انداز برای فرد بیمه گذار بوده به طوری که فقط بیمه گذار می تواند تغییراتی را که در بیمه نامه مشخص شده را اعمال نماید. در بیمه بازنشستگی البرز ، بیمه گذار می‌تواند تغییر کند اما فرد بیمه شده حق تغییر ندارد. همچنین بیمه گذاران و بیمه شوندگان می‌توانند ساکن داخل یا خارج از ایران باشند و خود را تحت پوشش این بیمه قرار دهند. افرادی که در این بیمه نامه بیمه می‌شوند باید از سلامت کامل برخوردار باشند.

از مزایای بیمه عمر و سرمایه گذاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع بیمه البرز از انعطاف بالایی برخوردار بوده به طوری که بیمه گذار می‌تواند حق بیمه خود را در طول مدت قرارداد افزایش یا کاهش دهد.

  • این بیمه نامه از روز تولد تا پایان هفتاد سالگی صادر می‌شود.

  • مدت قرارداد از ۵ سال تا ۳۰ سال هم قابل تنظیم می‌باشد.

  • برای صدور بیمه نامه تا سرمایه ۲۰۰ میلیون ریال و سن پنجاه سال در بیمه البرز نیازی به ارائه آزمایشات پزشکی نمی‌باشد.

  • حق بیمه به شکل ماهانه، دو ماهه، چهار ماهه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه قابل پرداخت است.

  • حداقل حق بیمه ماهانه ۱۰۰۰۰۰ ریال و حد اقل سرمایه پنجاه میلیون ریال می‌باشد.

  • حداکثر سرمایه فوت در بیمه البرز به میزان دو میلیارد ریال قابل انتخاب است.

  • بهره مند شدن از پوشش تکمیلی فوت بر اثر حوادث با ارزش سه برابر سرمایه فوت بیمه نامه است.

  • حداکثر پوششی که برای حوادث در نظر گرفته شده حدود دو میلیارد ریال می‌باشد.

  • قابل انتخاب بودن پوشش تکمیلی حادثه بیمه البرز از دوازده تا هفتاد سالگی

  • بهرمند شدن از پوشش تکمیلی معافیت از پرداخت حق بیمه در زمانی که بیمه گذار دچار از کار افتادگی کامل شود.

  • در بیمه نامه البرز برای افرادی که بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند و دچار از کار افتادگی بر اثر حوادث شده‌اند پوشش تکمیلی معافیت از پرداخت حق بیمه تعلق می‌گیرد.

  • بیماری‌هایی نظیر سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان، پیوند اعضای اصلی، جراحی قلب باز تحت پوشش تکمیلی بازنشستگی بیمه البرز است.

  • سرمایه قابل پرداخت توسط بیمه البرز برای بیماری‌ها سی درصد سرمایه فوت و حداکثر به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

  • در طول مدت قرارداد بیمه البرز بیمه گذار می‌تواند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال از پوشش تکمیلی بیماری‌ها استفاده کند این پوشش برای سن ۲۰ تا ۶۰ سال ارائه می‌گردد.

  • از سال دوم قرارداد بیمه گذار می‌تواند تا سقف نود درصد ارزش بازخرید بیمه نامه عمر و پس انداز خود وام دریافت کند.

  • سود سالیانه بیمه عمر و پس انداز بیمه البرز حدود ۱۵ درصد و به مدت ده سال می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمه بازنشستگی و بیمه خدمات درمان می‌توانید به سایت نمایندگی بیمه البرز لاجوردی ۶۹۱۷ مراجعه کنید و راهنمایی‌های لازم را از مشاورین این شعبه دریافت نمایید.

کد خبر 586797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha