همشهری آنلاین: معاون مرکز آمار ایران گفت: سرپرست خانوارها در سراسر کشور از امروز -سه شنبه، اول مرداد- می‌توانند با مراجعه به مراکز پستی، فرم‌های اطلاعات اقتصادی خانوارها را تحویل بگیرند.

 به گزارش واحد مرکزی خبر رئیس گروه سازماندهی و اجرای طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها گفت: علاوه بر مراکز پستی هموطنان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.amar.org.ir این فرم‌ها را به صورت کاغذ A4 چاپ کنند و در قطع A3 برای خود کپی بگیرند.

وی گفت: همچنین برای جلوگیری از ازدحام در مراکز پستی برای مراکز اداری و کارگری نیز فرم‌ها به صورت دسته جمعی ارسال خواهد شد.

معاون اداری و مالی مرکز آمار ایران گفت : همه هزینه‌های ارسال پستی به شرکت پست پرداخت شده است و دفاتر پستی شهری و روستایی حق دریافت وجهی از مردم را ندارند.

رضایی از مردم خواست این فرم ها را به صورت دقیق ، خوانا و صحیح تکمیل کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی خاطر نشان کرد: پس از تحویل و تکمیل فرم‌ها، خانوارها بر اساس جدول زمانبندی از 12مرداد تا 5 شهریور فرصت دارند ، فرم ها را به ایستگاه‌های جمع آوری اطلاعات اقتصادی مستقر در مدارس تعیین شده تحویل دهند.

وی با بیان این که 36 هزار مدرسه در سراسر کشور در این طرح ایستگاه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خواهند بود ، گفت: سرپرست خانوار هنگام مراجعه به این ایستگاه‌ها باید شناسنامه، کارت ملی اعضای خانواده به همراه کپی آنها و در صورت مستاجر بودن، اجاره‌نامه را نیز همراه داشته باشد.

جدول زمانبندی مراجعه افراد برای تکمیل اطلاعات اقتصادی  

جدول زمان بندی مراجعه خانوارها به ایستگاه‌های جمع آوری پرسشنامه ها (‌مدارس) به این شرح است:

خانوارهای 1 تا 3 نفره از 12 مرداد 87 تا 16مرداد 87

خانوارهای 4 نفره از 17مرداد 87 تا 21 مرداد 87

خانوارهای 5 نفره از 22 مرداد 87 تا 26 مرداد 87

خانوارهای 6 نفره از 27 مرداد87 تا 31 مرداد 87

خانوارهای 7 نفره و بیشتر از 1 شهریور 87 تا 5 شهریور 87

و خانوارهایی که موفق به تحویل پرسشنامه به ایستگاه‌های جمع آوری طرح در موعد مقرر نشده اند از تاریخ  6 شهریور 87 تا 10شهریور 87

کد خبر 58676

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز