مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

عنوان پرمصرف‌ترین مقطع فولادی در صنعت ساختمان‌سازی به میلگرد تعلق دارد. در ساخت تمامی بناهای فلزی و بتنی می‌توان به راحتی حضور میلگرد را لمس کرد. مهم‌ترین ویژگی این مقطع از مقاطع فولادی، قابلیت خمکاری بالای آن است. به همین دلیل پس از خمکاری میلگرد، می‌توان شکل‌های متفاوتی از آن را در بخش‌های مختلف سازه استفاده کرد.

چگونه میلگرد را آنلاین خریداری کنیم؟.jpg

ورود میلگرد به صنعت ساختمان سازی به دنبال پیدا کردن ضعف بتن در برابر نیروهای شدید زلزله بود. از گذشته تا به امروز بتن از اصلی‌ترین مصالح اولیه ساختمان سازی بوده است. اما این ماده به تنهایی قابلیت مقاومت در برابر نیروها و ضربه‌های شدید را ندارد. تلاش‌های مهندسین در این زمینه موجب شد تا به تکنولوژی ساخت میلگرد دست پیدا کنند. مقاومت کششی میلگرد در کنار مقاومت فشاری بتن استحکام مطلوبی را برای سازه‌های بتنی فراهم می‌کند.

استعلام قیمت آنلاین میلگرد

استانداردهای مختلفی در ساخت میلگرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه در بازار با انواع میلگرد با خواص مکانیکی و ظاهر متفاوت مواجه هستید. هم چنین باید بدانید که فولاد تنها به یک گرید آلیاژی محدود نمی‌شود. این تنوع و گستردگی میلگرد باعث می‌شود تا دست خریدار برای انتخاب مقطع مورد نظر کاملا باز باشد. مهم‌ترین دغدغه اصلی خریداران در این بخش دسترسی راحت به قیمت میلگرد در کمترین زمان ممکن است. به همین دلیل آیرومارت کار را برای خریداران میلگرد کاملا راحت کرده است. شما با مراجعه به سایت مجموعه به آدرس www.iromart.com و ورود به بخش میلگرد می‌توانید با انتخاب فیلترهای مورد نظر به قیمت مقطع مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

اما خدمات سایت آیرومارت تنها به استعلام قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی محدود نمی‌شود. شما به راحتی می‌توانید برای دریافت مشاوره خرید با کارشناسان این واحد بازرگانی در تماس باشید. به این منظور کافی است فرم مشاوره را در سایت آیرومارت پر کنید تا در کمتر از ۱۵ دقیقه کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. حتی می‌توانید با شماره تلفن ۴۵۳۰۶-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

انواع میلگرد در سایت آیرومارت

بازار میلگرد بازار متنوعی است چرا که هر میلگرد براساس ماده اولیه و استاندارد ساخت خواص منحصر به فردی را از خود بروز می‌دهد. کاربرد اصلی میلگرد در آرماتوربندی است. اما در بخش‌های دیگری چون ساخت انواع خاموت و یا ساخت سازه‌های متفرقی چون سیم خاردار نیز میلگرد به عنوان ماده اولیه کاربرد دارد. بنابراین اگر شما برای تامین میلگرد اولیه خود در هر صنعتی به دنبال پیدا کردن قیمت روز میلگرد هستید، کافی است به سایت آیرومارت مراجعه کنید.

میلگرد ساده

در ایران اغلب تولید کنندگان میلگرد براساس یک استاندارد محصولات خود را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. این مسئله باعث یک دست شدن بازار میلگرد می‌شود. در این استاندارد میلگرد ساده و بدون آج با نماد A۱ تولید می‌گردد. این محصول با برخورداری از حداقل استحکام تسلیم و کششی ۲۴۰ و ۳۶۰ مگاپاسکال، به عنوان نرم‌ترین میلگرد شناخته می‌شود. این نرم باعث انعطاف‌ پذیری و در نتیجه شکل پذیری بالای این مقطع می‌گردد. میلگرد ساده در ساخت نرده و بسیاری دیگر از بخش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت روز میلگرد ساده ساخت کارخانه‌های جهان فولاد متین و کویر کاشان در را در سایت آیرومارت قابل استعلام است.

میلگرد آجدار مارپیچ

میلگرد A۲ یا آجدار مارپیچ اولین و ساده‌ترین نوع میلگرد آجدار می‌باشد. این مقطع سختی به مراتب بیشتر از میلگرد A۱ دارد. اگر به قیمت روز میلگرد A۱ و A۲ در سایت آیرومارت توجه کرده باشید حتما متوجه خواهید شد که میلگرد A۱ در مقایسه با میلگرد A۲ اغلب قیمت بالاتری دارد. چرا که میلگرد ساده مصرف کمتری دارد و تعداد کارخانه‌های محدودی به تولید این نوع کالا مشغول هستند. میلگرد A۲ به دلیل قابلیت خمکاری مناسب در ساخت انواع خاموت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میلگرد آجدار جناغی

هر چه در شماره استاندارد میلگرد افزایش می‌یابد درصد عناصر سازنده در ساختار افزایش پیدا می‌کند. بدین ترتیب سختی افزایش پیدا خواهد کرد. میلگرد آجدار جناغی یا A۳ با حداقل استحکام تسلیم و کششی به ترتیب ۴۰۰ و ۶۰۰ مگاپاسکال، در آرماتوربندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل A۳ بیشترین فروش را در بازار دارد.

میلگرد آجدار مرکب

سخت‌ترین نوع میلگرد با نماد A۴ و با نام آجدار مرکب شناخته می‌شود. تمامی میلگردها روش تولید یکسانی دارد. شمش اولیه پس از چندین مرحله نورد گرم به میلگرد تبدیل خواهد شد. تنها در این میان برای تولید میلگرد آجدار بایستی از دستگاه آج زنی استفاده کرد. افزایش سختی در بین انواع میلگرد آجدار با انتخاب نوع روش خنک سازی امکان پذیر است. به نحوی که برای تولید میلگرد A۴ از روش ترمکس استفاده می‌شود. در این روش میلگرد تولیدی با عبور از پاشش آب فشار قوی خنک می‌گردد.

خرید میلگرد آجدار از آیرومارت

میلگرد استیل

در سایت آیرومارت بخش مجزایی برای قیمت میلگرد استیل در نظر گرفته شده است. چرا که این مقطع به دلیل آلیاژ خاصی که تولید آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، یعنی فولاد استنلس استیل یا فولاد زنگ نزن، در بازار آهن جایگاه متفاوتی دارد. نبود امکانات تولید مقاطع استیلی در ایران موجب شده تا برای تامین این مقاطع به واردات متکی باشیم . میلگرد استیل مانند تمام مقاطع وارداتی از نرخ دلار تاثیر پذیری بسیار بالایی دارد. به همین خاطر تفاوت قیمت استیل با سایر آلیاژهای فولادی، سایت آیرومارت دسته بندی جداگانه‌ای برای مقاطع استیلی در نظر گرفته است. میلگرد استیل به دلیل سهولت در تمیزی و بهداشت بالای مقطع در صنایع غذایی، ساخت تجهیزات پزشکی و کارخانه‌های داروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خدمات قابل ارائه برای میلگرد

اغلب خریداران مشتاق هستند تا در کنار خرید بتوانند به راحتی خدمات مورد نیاز در رابطه با میلگرد را دریافت کنند. آیرومارت علاوه بر تامین مقاطع مورد نظر شما نظیر انواع میلگرد ساده و آجدار، قابلیت ارائه خدمات را نیز دارد. میلگرد به همان صورتی که خریده می‌شود مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و نیاز به یک سری فرایندها دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

خمکاری

خم کردن میلگرد از جمله اصلی‌ترین خدمات قابل ارائه توسط بازرگانی فولاد آیرومارت است. ساخت انواع خاموت و آرماتوربندی نیازمند خمکاری می‌باشد.

رزوه کاری

وصله کاری میلگرد به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. در روش مکانیکی بایستی ابتدا دو سر میلگرد را با رزوه‌ کاری آماده کرد. سپس در ادامه با قطعات اتصال دهنده، میلگرد متصل می‌شود.

گالوانیزه کردن

میلگردهای فولادی در مجاورت با مواد خورنده و یا رطوبت دچار خوردگی و یا زنگ زدگی می‌شود. در این راستا با کمک روش‌های محافظتی چون گالوانیزاسیون می‌توان آسیب دیدگی میلگردها را به حداقل رساند.

برشکاری

میلگرد به صورت شاخه‌ای در دو طول ۶ و ۱۲ متری تولید و روانه بازار می‌شود. در محل مصرف ممکن است به طول‌هایی کمتر از این مقدار نیاز باشد. به کمک متداول‌ترین روش‌های برشکاری می‌توان به طول‌های دلخواه دست پیدا کرد.

آنلاین خرید کنید

پس از انتخاب و آگاهی از قیمت روز میلگرد در سایت آیرومارت ، می‌توانید سفارش خود را در سایت ارسال کنید تا کارشناسان ما نسبت به تامین مقاطع شما اقدام کنند.

کد خبر 586082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha