شیر را به قهوه با محتوای چربی بیش از ۲.۵٪ اضافه نکنید. برای لاغری به خصوص استفاده از شیر گیاهی در قهوه بسیار مفید است.

قهوه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، یک متخصص تغذیه در روسیه، اولگا دکر در مقاله‌ای اعلام کرد که چرا استفاده نادرست از قهوه می‌تواند زندگی را برای افرادی که می‌خواهند لاغر شوند دشوار کند. وی همچنین به کسانی که می‌خواهند از نوشیدنی بیشترین بهره را ببرند توصیه‌هایی کرد.

این متخصص با بیان اینکه قهوه یک نوشیدنی ادرارآور است، خاطرنشان کرد: قهوه آب را از بین می‌برد، آبی که به بدن کمک می‌کند تا از سموم خلاص شود و ایمنی بدن را تقویت کند و از تغذیه بدون وقفه سلول‌ها اطمینان حاصل کند.

دکر در ادامه گفت: بنابراین، لازم است که مقدار قهوه نوشیده‌شده در روز را با آب مقایسه کنید و همزمان آب بیشتری بنوشید.

همچنین توصیه می‌شود شیر را به قهوه با محتوای چربی بیش از ۲.۵٪ اضافه نکنید. به‌خصوص استفاده از شیر گیاهی بسیار مفید است: بادام، بادام هندی، سویا شیر را به قهوه خود اضافه کنید.

این متخصص در ادامه گفت: "اگر قهوه را با شیرین‌کننده یا شیر می‌نوشید، به یاد داشته باشید که کالری آنها را در دفترچه یادداشت غذایی خود وارد کنید. این کالری‌های مایع معمولاً کالری نامرئی هستند، اما پس از آن تعجب می‌کنیم که چرا وزن کاهش نمی‌یابد".

علاوه بر این، قهوه همراه با شیر یا شیرین‌کننده‌ها باید همراه وعده‌های غذایی نوشیده شوند.

این متخصص تغذیه نتیجه‌گیری کرد: "اگر نیم ساعت یا یک ساعت بعد از غذا خوردن صبر کنید و سپس قهوه بنوشید بهتر است. زیرا قهوه با شیر، با هورمون انسولین دوباره در خون شما افزایش می‌یابد. و این یک هورمون بسیار قوی است که از سوزاندن چربی جلوگیری می‌کند. در نتیجه قهوه را نیم ساعت قبل یا یک ساعت بعد غذا میل کنید."

کد خبر 585301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار