تیم شهرخودرو تنها تیم لیگ برتری فوتبال شرق کشور و محبوب هزاران فوتبال دوست خراسانی است، اما هر روز خبرهای بدی از اوضاع این تیم و باشگاه آن منتشر می‌شود و بر نگرانی فوتبال دوستان استان خراسان رضوی می‌افزاید.

شهرخودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  مشکلات تیمداری در ورزش به ویژه در عرصه فوتبال فراوان است، اما برخی چالش‌ها از قبیل ابهام در تامین مالی، سرنوشت مبهم مدیریت باشگاه و از هم پاشیدگی تیم می‌تواند موتور محرک هر تیم ورزشی را از حرکت بازدارد، وضعیتی که هم‌اینک تیم خصوصی فوتبال شهرخودرو مشهد را تحت تاثیر قرار داده است. شهرخودرو، تنها تیم لیگ برتری فوتبال شرق کشور اوضاع خوبی ندارد.

با اعتراض جمعی از طلبکاران از باشگاه شهرخودرو در ماه گذشته، مساله مشکلات مالی باشگاه در رسانه‌ها مطرح شد و با وجود تکذیب‌های رحمتی سرمربی این تیم و عدم پاسخگویی حمیداوی مالک باشگاه، در نهایت دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ۱۳ بهمن‌ماه از بازداشت یکی از مدیران باشگاه شهرخودرو خبر داد.

محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: در پی وصول شکایاتی مبنی بر عدم ایفای تعهد این مجموعه در قبال مشتریان خود، دادستانی با توجه به اهمیت موضوع وارد عمل شده است.

پس از آن نیز وطنخواه که از مدیران باسابقه باشگاه و تیم فوتبال مشهدی شهرخودرو به شمار می‌رود، سکان مدیریت این مجموعه فرهنگی ورزشی را بر عهده گرفت. این در حالی بود که مسئولان باشگاه شهرخودرو فقط دلیل تعیین سرپرست برای این باشگاه را اتفاقات پیش آمده برای حمیداوی عنوان کردند. اکنون علاوه بر مشکلات مالی، تزلزل در مدیریت باشگاه نیز به دغدغه‌های کادر فنی و بازیکنان تیم شهرخودرو افزوده شده است. همچنین بعد از جدایی یک عضو کادر فنی تیم که دلیل آن مسائل شخصی عنوان شده بود، سعید جلالی‌راد، دروازه‌بان تیم شهرخودرو نیز از این تیم خداحافظی کرد و به نساجی مازندران پیوست.
 
دست به دامان مدیران دولتی

تیم طوفان‌زده شهرخودرو امروز به سواحل کارون رسیده است تا مقابل تیم فولاد خوزستان قرار گیرد، سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار با میزبان، به صراحت به نگرانی بازیکنانش اشاره کرد و گفت: نیم‌فصل در پیش است و حدود ۶ بازیکن ما با پیشنهادات خوب تیم‌های متمول و بزرگ لیگ برتری روبرو شده‌اند. در حال حاضر باید بازیکنان خود را حفظ و تیم را تقویت کنیم، اما با شرایط فعلی نمی‌شود کاری انجام داد، نگران جدایی بازیکنانم هستم بنابراین از مسئولان استان درخواست می‌کنم مشکلات را رفع کنند.

 سرمربی تیم شهرخودرو ادامه داد: در حال حاضر مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی تنها افرادی هستند که به شکل ویژه به تیم ما کمک می‌کنند و در کنار سرپرست باشگاه ایستاده‌اند، اگر هیات فوتبال استان و رئیس آن پا پیش نمی‌گذاشتند، سفر تیم به اهواز انجام نمی‌شد و باید در مشهد می‌ماندیم.  جلساتی برای حل مشکلات تیم در استانداری خراسان رضوی برگزار شده و از نهادهای مختلف در جلسات حضور داشته‌اند، درخواستم این است که زمان زیاد برای جلوگیری از جدایی بازیکنان نداریم بنابراین استانداری باید در کنار هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان برای کمک به تیم مجوزهای لازم را صادر کند.

برنامه‌ریزی برای نیم‌فصل با کمک استاندار و دادستان

احسان اصولی، رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تمام‌قد از تیم شهرخودرو حمایت خواهیم کرد تا مشکلات ایجاد شده تأثیری در تیم نگذارد، این حمایت در استان هم وجود دارد.  وضعیت فعلی تیم نباید دچار نوسان شود، برای آینده تیم نیز بررسی‌های دقیق و عمیقی انجام خواهد شد تا شرایط بهتر شود.  با دستور استاندار خراسان رضوی برای تسریع در انجام امور و دستوراتی که دادستان داده است، امیدوارم تا پنجم اسفند که نیم فصل دوم آغاز می‌شود بتوانیم برنامه باشگاه را تا پایان فصل اعلام کنیم.  

با همه بیم و امیدها تیم ۱۸ امتیازی شهرخودرو ساعت ۱۶ امروز (۲۵ بهمن)  در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف میزبان خود تیم فولاد خوزستان می‌رود.   شهر خودرو با کسب پیروزی در این دیدار می‌تواند جایگاه خود را بین ۱۰ تیم اول لیگ برتر تثبیت کند البته به نظر می‌رسد تیم ۲۰ امتیازی فولاد خوزستان نیز انگیزه بیشتری برای کسب سه امتیاز بازی خانگی امروز دارد.

کد خبر 584612

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha