سه سال پس از آغاز پخش فصل سوم «شهرزاد»، شهاب حسینی پشت پرده ادامه یافتن یکی از موفق‌ترین سریال‌های تاریخ شبکه نمایش خانگی ایران را افشا کرد.

شهاب حسيني در سريال شهرزاد

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسینی در قسمت تازه برنامه «همرفیق» که با حضور زنده‌یاد علی انصاریان و رضا صادقی پخش شد، چند دقیقه درباره «شهرزاد» سخن گفت و از روند تولید و پخش دو فصل بعدی پس از موفقیت خیره‌کننده فصل اول آشکارا انتقاد کرد؛ حرف‌هایی که به نوعی به شایعه‌های آن زمان درباره ناراضی بودن ستاره سریال و بازیگر نقش قباد دیوانسالار مهر تایید زد.

حسینی درباره روندی که به ادامه یافتن تولید و پخش «شهرزاد» منجر شده بود گفت: «کلا سریال قرار بود برای یک فصل ساخته شود و فصل اول یک پایان حیرت‌انگیز داشت اما تولید سریال همزمان شد با آغاز پخش و استقبال مردم. ناگهان دندان‌های نیش تیز شد و سر قصه سر کج شد به یک مسیر دیگر.»

بازیگر نقش قباد افزود: «من در فصل دو و سه دیگر خودم را ندیدم. کار به شکلی بود که نمی‌شد بیایید بیرون. چون قصه و شخصیت ناتمام می‌ماند و به بیننده که این مدت قصه را دنبال کرده بود، توهین می‌شد. اگر «شهرزاد» با همان فکر اول و اصلی ساخته می‌شد، سریالی بود که می‌شد آن را مثل سریال‌های ترکیه صادر کرد.»

کد خبر 584550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha