عطاالله مهاجرانی به توهین جمعی موتورسوار به رییس جمهوری در روز ۲۲ بهمن واکنش نشان داد.

مهاجرانی

 به گزارش همشهری‌آنلاین، عطاالله مهاجرانی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: « اگرآن روزی که در مسجدی در قم طلبه ای علیه رئیس مجلس عربده سر داد و به سوی رئیس مجلس دکتر علی لاریجانی مهر نماز و کفش پرتاب کردند... اگر آن روزی که طلبه ای  پلاکارد دستش گرفت و نوشته بود: استخر فرح در انتظار است! و عملا پیام داد که هاشمی رفسنجانی به قتل رسیده است... اگر !؟ اگر برخورد می شد. در روز ٢٢ بهمن ماه که روز وحدت ملی و بزرگداشت  سالروز انقلاب اسلامی است، موتور سواران که در کلانتری آشنا دارند، شعار مرگ بر روحانی سر نمی دادند.»

روز گذشته جمعی از افراد در مراسم ۲۲ بهمن اصفهان شعار «مرگ بر روحانی» دادند. فیلم این اتفاق به صورت گسترده در شبکه‌های مجازی دست به دست شد. توهین به رئیس جمهور در حاشیه مراسم سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان واکنش‌های زیادی به همراه داشت. 

کد خبر 584401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 64
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • حیدری IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    23 16
    توهین به هر کس از طرف هرکس آن هم وقتی که نیاز به وحدت و همدلی بیشتر احساس می شود کار افراد ی فرصت طلب بوده که تنها به دشمنان و خارج نشینان کمک می کند نمونه اش مهاجرانی است که در این مدت ملت زیر بار فشار تحریم چه مشکلاتی که تحمل نکرده ولی این اقایان اصلا حرفی به زبان نیاورده ولی ایراد به سفر معنوی آقای قالی باف می گیرند
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    3 1
    مگه نمیگید مردم ولی نعمت ما هستند ایا فکر کردید مردم چرا بقیه مسولین شعار نمیدن مردم همه رو میشناسن
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    10 0
    یه نفرهم پیدا بشه به قیمت مرغ و تخم و مرغ و گرانی و گرسنگی واکنش نشون بده