چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

پرونده مرگ ناباورانه مارادونا هیچ اتهام تأییدشده‌ای ندارد؛ با این حال منابع آگاه از ادامه تحقیقات توسط دادستانی خبر می‌دهند.

مارادونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، دادستانی حومه بوینس آیرس، منطقه محل سکونت مارادونا، از تشکیل جلسه بررسی پرونده پزشکی وی طی ۱۵ روز آینده خبر داد.

در این جلسه قصور احتمالی در خدمات پزشکی‌ای که این ستاره فقید دریافت می‌کرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

روان‌شناس مارادونا، کارلوس دیاز، که به او برای ترک اعتیادش کمک می‌کرد، به سی‌ان‌ان گفت از کار با او لذت می‌برده و خود را در رابطه با مرگ او مقصر نمی‌داند.

در این پرونده دو پرستار نیز تحت پیگرد قرار دارند که وکیل یکی از آن‌ها از موکلش سلب مسئولیت کرده است. این در حالی است که پرستار دیگر از پاسخ به سی‌ان‌ان اجتناب کرد.

پیش از این جراح مغز، لوکه و روان‌پزشک وی، کوشاچف، نیز مورد بازجویی قرار گرفته بودند. 

وکیل لوکه اعتراف کرد با در دست داشتن اسنادی جعلی توانسته بوده مدارک عمل مغز وی را از بیمارستانی که مارادونا قبل از فوت در آن بستری بوده خارج کند.

کوشاچف نیز به دلیل امضای سندی مبنی بر سلامت روانی مارادونا، یک ماه قبل از مرگش، مورد اتهام است؛ زیرا در آن تاریخ با وی ملاقاتی نداشته است.

بر اساس این گزارش، جلسه دادستانی به این سوال که آیا مرگ این ستاره مشهور به دلیل قصور و اشتباهات پزشکی رخ داده است یا خیر، پاسخ خواهد داد.

مارادونا، یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود که بعد از جام جهانی ۱۹۸۶ به ستاره‌ای ملی تبدیل شد.

پس از مرگ وی، رئیس جمهوری آرژانتین، آلبرتو فرناندز، سه روز عزای ملی اعلام کرد.

کد خبر 584260

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha