چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
۰ نفر

الکس فرگوسن به همراه کنی دالگیش و گرت ساوتگیت در یک برنامه تلویزیونی با مجری‌گری کلی گیتز حاضر خواهد شد تا به سوالات طرفدارانش پاسخ دهد.

الکس فرگوسن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی میل، "سر الکس فرگوسن" برای حمایت از مبارزه فوتبال علیه زوال عقل، به میدان آمد.

او که قرار است در یک برنامه تلویزیونی به همراه همکار قدیمی اسپانیایی خود، "سر کنی دالگلیش" و "گرت ساوتگیت" حاضر شود، به سوالات طرفدارانش پاسخ خواهد داد.

این برنامه با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مبارزه با زوال عقل در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۶ دی ماه) به صورت آنلاین ضبط و پخش خواهد شد.

طرفداران هر یک از این شخصیت‌ها با خرید بلیط این برنامه به جنبش مبارزه فوتبال علیه زوال عقل کمک خواهند کرد و اجازه خواهند داشت که از اسطوره‌های خود سوال بپرسند.

منافع مالی این برنامه صرف تحقیق در مورد ارتباط بین فوتبال و کنترل این بیماری و حمایت از مبتلایان به زوال عقل و خانواده‌های آنها خواهد شد.

برخی بازیکنان قدیمی تیم‌های منچستر و لیورپول بر اثر بیماری آلزایمر درگذشتند. فرگوسن ، سرمربی سابق منچستر یونایتد گفت: "اگر من و کنی در یک سکو باشیم جرقه خواهیم زد."

وی افزود: "این کار درستی است که باید انجام شود. فوتبال وظیفه دارد وضعیت را بررسی کند، افرادی مثل من مدیون این بازی هستند. ما می‌خواهیم مشخص شود که آیا فوتبال در این زمینه کمک می‌کند یا خیر".

این برنامه توسط کلی گیتز، مجری ورزشی مشهور اجرا خواهد شد؛ پیش بینی می‌شود درآمد این برنامه بیش از ۵۰۰ هزار پوند خواهد بود.

کد خبر 577718
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha