یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۷ - ۰۵:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال ایتالیا قصد دارد باشگاه‌های آتالانتا برگامو و لیوورنو را به علت تبانی در فصل گذشته مجازات کند.

کاپیتان‌های این دو تیم متهم شده‌اند که در فصل قبل، بازیکنان را به تبانی فراخوانده و روی نتیجه‌ بازی توافق کرده‌اند.

استفانو پالاتسی، شاکی اصلی، از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست کرد که از آتالانتا در فصل تازه‌ لیگ برتر فوتبال ایتالیا، ۶ امتیاز کسر شود و لیوورنو نیز که به دسته‌ دوم سقوط کرده، با ۶ امتیاز منفی بازی‌های خود را آغاز کند.
 
به گزارش "لا گازتا دلو اسپورت" ، روزنامه‌ ورزشی ایتالیا، پالاتسی خواستار آن شده که بلینی، کاپیتان باشگاه آتالانتا، و بالری، کاپیتن تیم لیوورنو، برای سه سال از شرکت در مسابقات فوتبال محروم گردند. برای سه بازیکن دیگر تیم لیوورنو، ۵ ماه محرومیت درخواست شده است. به گزارش دویچه‌وله، حکم فدراسیون فوتبال ایتالیا، روز دوشنبه (31تیر) اعلام خواهد شد.
 
اتهام کاپیتان‌های دو تیم این است که در فصل گذشته، بازیکنان را به تبانی فراخوانده و روی نتیجه‌ بازی توافق کرده‌اند. بازی رفت دو تیم با نتیجه‌ مساوی یک بر یک به پایان رسید و در بازی برگشت، تیم آتالانتا سه بر دو بر لیوورنو غلبه کرد. گفته می‌شود که مدیران و مسئولان دو باشگاه، از تبانی میان بازیکنان آگاهی نداشته‌اند.

کد خبر 58413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز