رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ١١ استان خبر داد و از استان‌ها و شهرهایی نام برد که برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا از امروز ورود خودروها با پلاک غیربومی به آن‌ها ممنوع است.

محدوديت تردد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: شاهد بارش برف در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی، تهران، البرز، مازندران، کردستان، همدان، قزوین و ارتفاعات محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه هستیم. همچنین بارش باران نیز در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و کرمانشاه مشاهده می‌شود.

وی در ادامه به رانندگان توصیه کرد که تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و به علت لغزندگی جاده‌ها با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج در محدوده مهرویلا تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از امروز ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و همچنین شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش ممنوع است.

وی گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی نیز اجرا می‌شود.
 

کد خبر 583314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    7 0
    فقط بلدین سفرها رو ممنوع کنید و میلیون میلیون جریمه بگیرید. همه تقصیرها رو هم گردن مردم می اندازید. یعنی نه هوای آلوده، نه رد و بدل شدن اسکناس های آلوده، نه شلوغی مترو و اتوبوس که همه اش تقصیر دولته، باعث افزایش ابتلا نمیشه.