چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
۰ نفر

هرسال با فرارسیدن ماه بهمن شهروندان در کنار نهادهای رسمی کشور خود را برای برگزاری جشن پیروزی انقلاب و دهه‌فجر آماده می‌کنند.

جهانگیر شاهواری

 امسال همزمانی این دهه با میلاد حضرت فاطمه(س) و روز تکریم مادران و زنان، حال و هوای ویژه‌ای در محله ایجاد کرده است. «جهانگیر شاهواری»، شورایار محله شریعتی شمالی منطقه ۱۹ و دبیر کارگروه تخصصی نوآوری، فناوری و ایده‌پردازی شورایاران منطقه ۱۹ با بیان این موضوع گفت: «در روزهای همه‌گیری کرونا برنامه‌های فرهنگی که هرسال در قالب تجمع‌ها و جشن‌ها برگزار می‌شد تا حدودی تعطیل هستند و فعالیت‌های حوزه نوآوری، فناوری و ایده‌پردازی در منطقه فعال‌تر شده‌اند. این برنامه‌ها شامل برپایی نمایشگاه‌های مرتبط با موضوع دهه‌فجر در فضای مجازی، برگزاری مسابقه‌های مجازی، تولید محتواهای فرهنگی مانند خاطره و داستان‌نویسی کوتاه و... انتشار آنها در فضای مجازی می‌شود.»

شاهواری در ادامه با اشاره به اینکه کرونا بهانه‌ای شد تا شهروندان منطقه خلاقیت‌های نهفته خود را شکوفا کنند، گفت: «در این مدت برنامه‌های مناسبتی که هرسال با همان سازوکار قبل و تکراری برگزار می‌شدند با شکل و شمایلی جدید و ایده‌پردازی بیشتر در فضای مجازی اجرا می‌شوند که دهه‌فجر، جشن‌های انقلاب و روز مادر هم از این قاعده مستثنی نیستند.»

کد خبر 582688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار زیر پوست شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha