مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
۰ نفر

در ابتدای مقاله قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با آینده قیمتی طلا و بیت‌کوین صحبت کنیم، باید درک درستی از هر دو داشته باشیم که در ادامه به شما کامل توضیح می‌دهیم و یک پلتقرم تحلیل بسیار خوب رایگان هم معرفی می‌کنیم.

آموزش رایگان فارکس.jpg

ارزش عمده بیت کوین در آینده وابستگی زیادی به نحوه استفاده از آن خواهد داشت. به عنوان مثال عده ای در آینده ترجیح میدهند تا بجای پول بیت کوین رد و بدل کنند و عده ای دیگر نیز از آن به عنوان فرصتی برای سرمایه گذاری استفاده میکنند.

سرمایه گذاری در بیت کوین

یکی از بزرگترین موارد استفاده از بیت کوین، می تواند بستری برای سرمایه گذاری و ذخیره ارزش دارایی باشد.

در واقع بیت کوین از نظر تئوری ذخیره، ارزش بسیار خوبی در شکل فعلی خود دارد و تعداد قابل توجهی از مردم با توجه به رفتار هایی که این چند ساله بیت کوین از خود نشان داده است، به آن علاقه پیدا کرده اند. بنابراین این ارزش، خود نقشی اساسی در آینده بیت کوین دارد.

استیو وزنیاک ، بنیانگذار اپل، آن را به "طلای دیجیتال" تشبیه کرده است. در واقع بیت کوین می تواند بسیار بهتر از طلای فیزیکی باشد زیرا ذخیره و حمل و نقل آن آسان تر است و از شما دزدیده نمیشود.

شاید درک این موضوع که چطور بیت کوینی که وجود فیزیکی ندارد میتواند مثل طلای فیزیکی یا حتی بیشتر از آن ارزش داشته باشد کمی سخت باشد! اما این موضوع کاملا واقعی است.

آموزش فارکس

 برای فهم بهتر میتوانیم همان طلای فیزیکی یا الماس را مثال بزنیم:

فکر کنید که شما یک تکه الماس گرانبها را با خود به قبیله ای دور افتاده می برید در این قبیله که کسی چیزی درباره ارزش الماس نمیداند، الماس شما عملا هیچ ارزشی ندارد و کسی خریدار الماس شما نیست.

آنچه که در جهان امروز الماس یا طلای فیزیکی رو ارزشمند میکند شناخت آن توسط عده‌ی بسیار زیادی از مردم و طرز فکر آنها است، زیرا آن‌ها الماس یا طلای فیزیکی را بسیار با ارزش تلقی کرده‌‍اند و هر چه تعداد افرادی که به این طرز تفکر میرسند بیشتر میشود، ارزش طلا و الماس هم بیشتر می‌شود و همین موضوع کامل درباره بیت کوین هم صدق می کند.

چرا مردم باید بیت کوین بخرند؟

بیت کوین از جهت های زیادی، ارز کاربردی برای مردم است. شاید آن موقع که شناخته شده نبود فقط آن را در بستر بازارهای مالی می‌توانستید مشاهده کنید اما امروزه این طور نیست! بیت کوین علاوه بر این که یک بستر کاملا امن برای سرمایه گذاری است بلکه به عنوان یک صرافی برای تبدیل بیت کوین به تمام ارز های دنیا در هر نقطه از جهان هم هست. امروزه در بیشتر نقاط جهان شما حتی با بیتکوین قادر هستید تا پیتزا سفارش دهید. پس بسیار استفاده راحتی دارد و چه بسا در آینده‌ای نزدیک استفاده آن بسیار ساده تر هم شود.

پس عاقلانه است تا در این بستر شما هم سهمی داشته باشید.

قیمت امروز بیت کوین ۴۰.۰۰۰ دلار است و شاید با خودتون بگید که با چنین قیمتی هرگز قادر نخواهید بود حتی یک بیتکوین هم بخرید، اما اشتباه نکنید شما با هر مقدار پول میتوان بیت کوین بخرید و روی آن سرمایه گذاری کنید.

برای این که این کار را به درستی انجام دهید میتوانید از تحلیل هایی که توسط افراد معتبر و مطمئن منتشر می شود استفاده کنید. یکی از پلتفرم هایی که بسیار کاربردی است و میتوانید در آن تحلیل های بیت کوین، طلا و جفت ارز های دیگر را مشاهد کنید، پلتفرم وی ترید است، که میتواند در این زمینه به شما کمک کند. در این پلتفرم می توانید ببینید سایر افراد چطور این کار را میکنند علاوه بر آن با قرار دادن تحلیل‌های خود درباره این ارزها می توانید از نظر سایر افراد نسبت به درست یا غلط بودن تحلیل هاتون بهره‌مند بشید و سرمایه خودتان را رشد بدید.

چرا به جای خرید فیزیکی طلا اونس طلا را خریداری کنیم ؟

- شما  لازم نیست صبر کنید تا کسی طلای خریدار شده شما را بخرد در لحظه میتوانید خرید و فروش انجام دهید .

-به دلیل امن بودن بازارهای مالی و وجود نداشتن فیزیکی طلا احتمال دزدی شدن مالتون وجود ندارد

-بالا و پایین رفتن قیمت طلا بستگی به تصمیمات یک دولت ندارد و چون این طلا جهانی است، تصمیم چندین دولت یا کشور در آن دخیل است.

انچه که شما در این باره باید بدانید این است که برای سرمایه‌گذاری حتما باید اصول تحلیل فاندمنتال و تحلیل تکنیکال را بلد باشید، زیرا اگر بدون آموزش بخواهید وارد این بازار شوید قطعا ضرر خواهید کرد. اگر شما علاقمند هستید که بازار های مالی را یاد بگیرید و در آنها سود خوبی داشته باشید حتما دوره رایگان آموزش فارکس را مشاهده کنید تا به این بازار ها مسلط شوید.

کشوری که ثبات اقتصادی نداشته باشد، باعث می‌شود که مردم آن سراغ مواردی برای سرمایه گذاری بروند که حداقل مطمئن شوند آینده سرمایه‌شان تضمین شده است.

چرا در بازار های مالی سرمایه گذاری کنیم؟

به دلیل کم ارزش بودن پول کشور ما بهترین سرمایه گذاری می تواند دلار، طلا، یا حتی بیت کوین باشد.

با سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی، می‌توانید سرمایه خود را همراه با تورم رشد دهید.

بازار های مالی می تواند به عنوان بستری برای سرمایه گذاری بلند مدت و هم کوتاه مدت باشد. یعنی شما هم میتوانید در روز، هفته یا ماه به دلار درآمد داشته باشید، یا حتی میتوانید برای سرمایه گذاری ۱۰ ساله نسبت به آن اقدام کنید. اما دقت داشته باشید خرید و فروش دلار و طلا سرمایه گذاری طولانی مدت است.

شما در بازارهای مالی می‌توانید حتی بر روی طلا هم سرمایه گذاری انی کنید، با تفاوت این که طلا فیزیکی نیست و اونس طلا را سرمایه گذاری میکنید . حتی اگر تمایل به خرید بیت کوین ندارید می‌توانید اونس جهانی طلا را خرید و فروش کنید.

آینده قیمتی طلا و بیت کوین

همانطور که در بالا اشاره کردیم بیت کوین و طلا در همه جای دنیا به عنوان سرمایه امن شناخته می شود و نتیجه ای که می گیریم این است که در زمانی که خبرهای بد در دنیا زیاد باشد مردم تمایل دارند که سرمایه‌های خودشون به سمت طلا و یا بیت کوین بیاورند و با بهتر شدن وضعیت، قسمتی از سرمایه‌ خود را از بازار خارج می کنند.
با توجه به تحلیل تکنیکال طلا، احتمالا پایان روند نزولی قیمت آن است و می توانیم به رشد آن فکر کنیم.

و حالا بیت کوین در یک روند صعودی قوی قرار دارد و تا قیمت ۴۰.۰۰۰ دلار را بدون اصلاح بالا رفته و اینجا جایی است که خیلی ها به دلیل عدم آگاهی ضرر می‌کنند.

بیت کوین ۴۰.۰۰۰ دلاری را برای خرید مناسب نمی دونیم  و انتظار اصلاح قیمت برای بیت کوین را داریم. بعد از اصلاح قیمت می تواند شرایط خوبی برای خرید داشته باشد. تیم پاورآپ ترید به صورت روزانه تحلیل‌ها طلا، بیت کوین، بازار جهانی را در پلتفرم وی ترید قرار می دهد تا در کنار هم سود کنید.

باید به یک نکته خیلی مهم دقت کنید که حتما باید آموزش دیده باشید تا بتوانید در این بازار سود خوبی داشته باشید. برای آموزش رایگان فارکس می توانید از سایت پاورآپ ترید کمک بگیرید.

https://poweruptrade.com/tutorial-forex/

کد خبر 582552

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha