همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب و آغاز دهه مبارک فجر شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه استان خراسان رضوی تشکیل شد.

تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی، در پنجمین نشست اعضای این شرکت اساسنامه آن تصویب و ترکیب هیات مدیره و بازرسان مشخص شد. حسینعلی آریانی، رضا زحمتکش، محمد فانی، علی یعقوبی، جواد اشکذری، فائزه احمدی و حسن شیروانی خواجویی اعضای اصلی هیات مدیره و نجمه فتح‌پور و محمد مهرنیا بازرسان اصلی انتخاب شدند.

همچنین ناصر نعمتی، سعید برند، محسن بخشنده و سیدهادی مهدیان اعضای علی‌البدل هیات مدیره و محمد قاضی‌زاده بازرس علی‌البدل شدند.

در این نشست زحمتکش، آریانی و فانی به ترتیب پس از رأی‌گیری اعضای شرکت‌کننده به اتفاق آرا به عنوان رئیس و نایب‌رئیس هیات مدیره و دبیر انتخاب شدند و نوریان هم به سمت مدیر عامل منصوب شد.

این شرکت تعاونی با هدف ارائه خدمات رفاهی در زمینه‌های مختلف به اصحاب رسانه استان تشکیل شد که پس از طی مراحل اداری و ثبت، عضوگیری خواهد کرد. از ویژگی‌های موسسان و منتخبان این شرکت حضور افراد از رسانه‌های مختلف مکتوب، برخط، پیشکسوتان و شهرستان‌هاست که می‌تواند به نمایندگی انتظارهای مجموعه اصحاب رسانه را در برنامه‌ریزی‌ها لحاظ کند.

کد خبر 582315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha