مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درباره افزایش حقوق سالانه بازنشستگان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و حقوق فعلی بازنشستگان همراه با مبالغ مربوط به متناسب‌سازی مشمول افزایش سالانه است.

بازنشسته - بازنشستگان - سالمند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: شکاف بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری با دستور رئیس جمهور به زودی ترمیم می‌شود.

او گفت: ما برای افزایش مجدد حقوق بازنشستگان تلاش می‌کنیم و در همین رابطه نامه‌ای برای رئیس‌جمهور نوشتم و ایشان همان روز دستور مساعد صادر کردند. از طریق رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور هم پیگیر موضوع هستیم و با توجه به موافقت و همراهی دکتر نوبخت امیدواریم خواسته بازنشستگان (متناسب‌سازی حقوق) محقق شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان همواره در اولویت برنامه‌های این سازمان بوده است، گفت: شکاف بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری با دستور رئیس جمهور به زودی ترمیم می‌شود و ما نیاز به انجام متناسب‌سازی دیگری داریم.

سالاری افزود: افزایش حقوق بازنشستگان مطالبه‌ای درست و بحق است که از ۱۱ سال پیش وجود دارد. سازمان تأمین اجتماعی در مرداد امسال متناسب سازی حقوق بازنشستگان را با در نظر گرفتن عدالت بیمه‌ای و بهبود سطح معیشت مستمری بگیران انجام داد و اعمال افزایش‌های موضوع ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی را نیز بر مبالغ متناسب سازی در سال آینده محقق خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درباره افزایش حقوق سالیانه بازنشستگان با توجه به همه جوانب، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و حقوق فعلی بازنشستگان همراه با مبالغ مربوط به متناسب‌سازی مشمول افزایش سالیانه است.

وی افزود: پرداخت بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت در بودجه سال آینده تصویب شده است و این سازمان از همه ظرفیت‌ها و توان کارشناسی برای دریافت مطالبات و ارتقای خدمات جامعه تحت پوشش استفاده می‌کند.

سالاری گفت: دولت در برابر خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان گوش شنوا دارد و رفع مشکلات و خواسته‌های این عزیزان قطعاً مورد توجه قرار می‌گیرد و برای ارتقا سطح خدمات به جامعه تحت پوشش، دولت و سازمان تأمین اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

کد خبر 581633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha