همشهری‌آنلاین: پلیس راه استان تهران محدودیت‌های ترافیکی راههای برون شهری این استان را در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 26، 27 و 28 تیر اعلام کرد.

 به گزارش واحد مرکزی خبر از کرج، معاون فرمانده پلیس راه استان تهران امروز افزود: تردد موتورسیکلت از امروز تا 29 تیر در محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

سرهنگ اکبری گفت: از ساعت 12 تا 24 روز جمعه بیست و هشتم تیر نیز تردد تمام خودروها از کرج به چالوس ممنوع و از ساعت 16:30 همین روز این محور از مرزن آباد به کرج یک طرفه است.

وی افزود: در محور هراز نیز از ساعت 12 امروز تا ساعت 23 روز پنج شنبه بیست و هفتم تیر تردد تریلر ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

معاون فرمانده پلیس راه استان تهران گفت: همچنین تردد خودروها دراین محور از رودهن تا آب اسک از ساعت 14 تا 23 جمعه بیست و هشتم تیر ممنوع و از ساعت 16:30 از آب اسک تا دو راهی رودهن یکطرفه اعلام شده است.

وی افزود: در محور دماوند نیز تردد کامیون‌ها و تریلرها به استثنای تریلرها و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 الی 23 روز بیست و هشتم تیر از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ اکبری گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای برون شهری این استان به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور خودروها صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین نیروهای پلیس با نظارت کامل بر امر آمد و شد با رانندگان خودروهای متخلف به خصوص رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

کد خبر 58146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز