همشهری آنالین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از اتخاذ تدابیر ویژه برای جلوگیری از بروز گره‌های ترافیکی در محورهای شمالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد رویانیان در حاشیه مراسم سالگرد شهید عباسعلی ناطق نوری در روستای اوزکلا بخش بلده شهرستان نور افزود: در دو ماهه اول امسال 9 درصد کاهش کشته داشته‌ایم.

وی میزان کاهش کشته نسبت به سال گذشته را حدود 400 نفر اعلام کرد و ادامه داد: هنوز آمار کشته‌های تصادفات رانندگی خرداد را پزشکی قانونی اعلام نکرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: برای رفع گره‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور که در تعطیلات گذشته ایجاد شد، تمهیداتی اندیشیده‌ایم که بر اساس آن در شرایط پیک ترافیک عکس‌العمل نیروها مشخص شده است تا شاهد گره‌های ترافیکی در محورهای قزوین ـ رشت، کندوان، هراز و ... نباشیم.

وی تسهیل در امور و مرور و رفع گره‌ها به صورت ویژه و همچنین توجیه حضوری تمامی فرماندهان پاسگاه‌های پلیس‌راه سراسر کشور را از جمله این تمهیدات عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: برخورد قاطع‌تر از ایام نوروز با متخلفان جهت حفظ جان مردم در تابستان امسال در دستور کار راهور قرار دارد.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در جاده‌ها و شهرها برای خدمت‌رسانی بهتر به رانندگان گفت: در راستای ایجاد تسهیلات برای رانندگان کم‌بضاعت، طبق تأکید سرپرست وزارت کشور از تردد خودروها با پلاک قدیمی تا پایان تابستان جلوگیری نمی‌شود. 

سردار رویانیان گفت: همچنین طبق تأکید سرپرست وزرات کشور مقرر شد استانداران به عنوان رئیس ستاد سفر تمهیدات لازم را برای جذب و آسایش مسافرین در سراسر کشور بویژه استان‌های مهمان‌پذیر مانند مازندران، گیلان و ... داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: تلاش می‌کنیم در تعامل با تمامی دستگاهها شرایطی را فراهم کنیم که تابستان خوبی را پشت‌سر بگذاریم.

کد خبر 56465

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز