سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۱
۰ نفر

یاهو اعلام کرده که امکان دانلود بیش از400 بازی پرطرف‌دار از سوی ناشران بازی مانند Anarchy Big Fish Games و Sugar Games را تا پایان سال‌جاری برای کاربران فراهم می‌کند.

این شرکت اینترنتی در حال فعالیت با شرکای خود برای فروش و گنجاندن تبلیغات ویدیویی در بازی‌های آن‌لاین Casual موجود در فهرست سایت Yahoo! Games است. بازی‌های آن‌لاین معروف به Casual بازی‌هایی هستند که معمولا برای مخاطبان انبوه طراحی شده و انجام آن‌ها به مهارت یا زمان زیادی نیاز ندارد.

برخی از محبوب‌ترین بازی‌های Casual شامل «سولیتر» و «تتریس» هستند که بسیاری از مخاطبان آنها زنان بین 35 تا 54 سال محسوب می‌شوند. یاهو امیدوار است تبلیغات داخل این بازی‌ها به این شرکت اینترنتی و شرکای ناشر بازی آن امکان دهد درآمدشان از این محل را با فراهم‌سازی دسترسی تبلیغ‌کنندگان به مخاطبان این بازی‌ها توسعه دهند. تبلیغات داخل بازی به‌دلیل رضایت بازیکنان برای دریافت تبلیغات به هنگام بازی، بخش تبلیغاتی برخوردار از سرعت رشد سریعی است. سایت Yahoo! Games در حال حاضر بیش‌تر از سایت‌های EA Online و Disney Games، پربازدیدکننده‌ترین سایت بازی آن‌لاین به شمار می‌رود

کد خبر 58134

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز