همشهری آنلاین: سرویس ایمیل یاهو با داشتن بالاترین شمار کاربران و زمان سپری شده و دفعات چک ایمیل توسط هر کاربر در ماه، بر بازار سرویس‌های ایمیل حاکم است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، طبق آمار کام اسکار یاهومیل با ‌٤/٨٨ میلیون کاربر در ماه اوت ‌٢٠٠٨، بیش‌ترین شمار کاربران را داشته و پس از آن ویندوز لایو هات میل مایکروسافت با ‌٢/٤٥ میلیون کاربر، AOL (آمریکن آنلاین) با ‌٨/٤٤ میلیون کاربر و جی‌میل گوگل با ‌٢٦ میلیون کاربر قرار دارند.

بر اساس این گزارش، کاربران یاهو میل با ‌٢٨٦ دقیقه در ماه بیش‌ترین و کاربران جی‌میل با ‌٨٢ دقیقه در ماه کم‌ترین زمان را صرف خواندن ایمیل‌های خود می‌کنند و کاربران مایکروسافت و آمریکن آنلاین با ‌٢٢٩ و ‌٢٠٤ دقیقه در میان این دو قرار دارند.

کاربران گوگل در ماه اوت ایمیل‌های خود را به طور متوسط ‌٦/١٣ بار مورد بررسی قرار دادند در حالی که این میزان برای کاربران یاهو ‌٨/١٨ بار بود. مایکروسافت و آمریکن آنلاین نیز بین این دو قرار گرفتند.

در زمینه‌ کل دقایق صرف شده برای خواندن ایمیل در هر یک از این سرویس‌های میل اینترنتی، کاربران ‌٢٥ میلیارد دقیقه در ماه اوت در یاهو میل، ‌١٠ میلیارد دقیقه در میل آمریکن آنلاین، ‌٩ میلیارد دقیقه در میل مایکروسافت و ‌٢ میلیارد دقیقه در جی میل صرف کردند.

کد خبر 64477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز