مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: تا پایان سال ۱۰۰ درصد از شبکه‌های کابلی به خودنگهدار تبدیل و باعث کاهش سرقت و تلفات انرژی می‌شود.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علیرضا علیزاده گفت: شبکه‌های فرسوده شهرها و روستاها به کابل خود نگهدار تبدیل می‌شود و طبق برنامه‌ریزی تمام شبکه‌های سیمی توزیع برق سطح استان زنجان تبدیل به کابل خود نگهدار می‌شوند.

علیزاده از وجود ۴۶۶ هزار مشترک برق در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: طی دهه فجر ۱۴ پروژه بزرگ برق رسانی شرکت توزیع برق استان به بهره برداری می‌رسد که برای بهره برداری این پروژه‌ها بیش از یک هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی از برق دار کردن چهار روستای استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و ابراز داشت: تعداد روستاهای برق دار استان به ۸۹۹ روستا می‌رسد.

وی از وجود ۴۶۶ هزار و ۵۳۲ مشترک برق در استان زنجان خبر داد و ابراز داشت: در حوزه‌های مختلف تامین برق مراکز و روستاها در استان، اقدامات خوبی توسط شرکت توزیع برق استان زنجان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان بر لزوم مصرف درست و بهینه برق در زنجان تاکید کرد و یادآور شد: مردم مصرف برق را مدیریت کنند.

کد خبر 581263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha