سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس در خانه آلومینیوم اراک به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. این اولین شکست تیم پرسپولیس در فصل جاری بود.

یحیی گل محمدی، مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: ما خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم و حریف روی دو ایستگاهی کل نود دقیقه استفاده کرد و روی دروازه ما آمد. متاسفانه هر دو بار هم روی ایستگاهی گل خوردیم. هر چه هم در این زمینی که فوتبال کردن سخت است و ضربات ایستگاهی تعیین‌کننده است، تلاش کردیم جبران کنیم اما اینطور نشد. به تیم حریف تبریک می‌گوییم. باید بیشتر کار کنیم و بیشتر حواسمان باشد. مشکلات زیادی وجود دارد اما باید روی کار و تمرینات تمرکز کنیم و در ادامه بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

با توجه به اینکه محمد انصاری آماده بود شما به شیری و احسان حسینی بازی دادید. گل محمدی در این خصوص گفت: محمد هنوز شرایط بازی ندارد و باید چند بازی تدارکاتی انجام بدهد. اگر در این بازی‌های سخت برای ما بازی کند ریسک بالایی دارد. با خودش هم صحبت کردم و حاضر نیستم چنین ریسکی کنم و دوباره مصدوم شود. ما دو دفاع وسط اصلی را نداشتیم و به دلیل بازی قبلی که مصدوم شدند. هر چه داشتیم در خط دفاعی و خط حمله استفاده کردیم اما در هر صورت اتفاقاتی که از گذشته برای ما افتاده یک سری تبعاتی دارد و ما این تبعات را می‌گذرانیم. متاسفانه شرایط طوری است که تا می‌توانیم باید تحمل کنیم. باید سرسختانه دنبال این باشیم که تمرکز را از دست ندهیم و راه را ادامه بدهیم. مشکلات وجود دارد اما باید با این مشکلات و کمبود ها در اتفاقات مالی و گذشته بجنگیم. باید شرایط را طوری رقم بزنیم که از این مشکلات بگذریم.

با رفتن رسول پناه مشکلات حل می‌شود؟ سرمربی پرسپولیس در این خصوص گفت: رفتن ایشان دردی را از ما دوا نمی‌کند. ایشان چند ماه اینجا بودند و اینقدر مشکل به وجود آوردند و این تیم را انگار با بولدوزر از رویش رد شد! کارش تمام شد و رفت و کسی از او نمی‌پرسد که چرا این اتفاقات افتاد. متاسفانه امسال شرایطی را برای پرسپولیس رقم زدند که قبلا هم گفتم. امسال نمی‌خواستند تیم ما نتیجه بگیرد و پنجمین قهرمانی را به دست بیاورد. هیچ دلیل ندارد تیمی که برای فوتبال ما آبرو و حیثیت ایجاد کرده و بعد این همه مشکل داشته باشد طبیعی نیست و دست‌های زیادی در کار است که این تیم به راهش ادامه ندهد.

گل‌محمدی اضافه کرد: هیچ کس هم نیست که جواب دهد و درباره این مسائل صحبت کند. تبعات این تصمیم‌گیری‌ها را می‌گذرانیم و بازیکنانمان یکی‌یکی از دست رفتند و بعد بیانیه می‌دادند که رفتن آنها در روند باشگاه تاثیری ندارد. فقط بیانیه چیپ و مسخره می‌نوشتند و برای خودشان کارهایشان را توجیه می‌کردند. در هر صورت این مشکلات وجود داشته و دارد و این تبعات هنوز در تیم وجود دارد. باید روی کارمان تمرکز کنیم و چاره‌ای نداریم و با این وضعیت باید ادامه بدهیم. حق نداریم با احساسات هواداران خوبمان بی‌تفاوت باشیم و باید ازاین مشکلات عبور کنیم که اتفاقات خوبی را برای آینده این باشگاه رقم بزنیم.  

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: بین باشگاه‌ها نباید تبعیض قائل شوند. برای یک تیم آدم‌های قوی و پولدار اقتصادی گذاشتند و برای تیمی مثل ما هم آدم‌های ضعیف گذاشتند که آمدند باشگاه را شخم زدند و رفتند که کسی درباره آنها صحبت نکرد. به هر حال باید این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 581202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha