دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل یک شهروند فنوجی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار احمد طاهری گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف منجر به فوت در یکی از محلات شهرستان فنوج، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. مأموران با حضور در صحنه تصادف مشاهده کردند که فردی در اثر تصادف با خودروی نیسان دچار آسیب جدی شده و در دم فوت نموده است. مأموران پلیس آگاهی شهرستان فنوج با توجه به مشکوک بودن صحنه جرم، تحقیقات میدانی و پیگیری‌های پلیس با استفاده از روش‌های علمی کشف جرم، ساختگی بودن صحنه تصادف و علت دیگر مرگ مقتول برای آنان محرز و مشخص شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و همکاری معتمدین روستا موفق به شناسایی متهمان که ۲ برادر بودند شدهد که اقدام به صحنه سازی قتل کرده بودند. در نهایت با تلاش‌های مأموران پلیس آگاهی و با انجام یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاه قاتلان در یکی از روستاهای شهرستان فنوج شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ برادر در کمتر از ۲۴ ساعت از ارتکاب قتل دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان که در ابتدا منکر جنایت ارتکابی شدند در نهایت به قتل شهروند فنوجی و نحوه اجرای آن اعتراف کردند و گفتند، به دلیل اختلاف قبلی و مسائل مالی با مقتول با وی درگیر می‌شوند و با سنگ اقدام به ضربه شدید به سر او کرده و پس از بیهوشی متوفی را به ۲۰۰ متر جلوتر نزدیک جاده روستایی در شهرستان می‌برند و شروع به صحنه سازی می‌کنند.

سردار طاهری با بیان تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنان به مراجع قضائی به مخلان نظم و امنیت هشدار داد: پلیس با تمام توان و اقتدار و اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم به هرشیوه و نحوی، آرامش و آسایش عمومی شهروندان را مختل کنند، برابر قانون و با قاطعیت با مجرمان رفتار می‌کند.

کد خبر 581116

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha