شاخص کل تالار شیشه‌ای امروز شنبه ۴ بهمن در کمتر از یک ساعت ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد را پس گرفت و در پایان معاملات با ۳۸ هزار و ۹۲ واحد رشد بر عقربه یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحد متوقف شد.

بازار بورس تهران

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۸ هزار و ۹۲ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۲۵۲ واحد افزایش به رقم ۴۴۰ هزار و ۳۸۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۸۱۵ هزار و ۵۹۳ معامله به ارزش ۷۱ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

گسترش نفت و گاز پارسیان، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادرملو، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۴۳۷ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۴۴۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۳۲ هزار و ۳۱۲ معامله انجام داده‌اند که ۴۷ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال ارزش داشت.

سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 580727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha