بازار سهام امروز شنبه ۴ بهمن را صعودی آغاز کرد و در کمتر از یک ساعت شاخص کل با ۲۷ هزار و ۸۴۴ واحد افزایش وارد کانال ۱.۲ میلیون و احد شد و در محدوده یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۹:۴۱ شاخص کل با ۲۷ هزار و ۸۴۴ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۶۱۸ واحد افزایش به رقم ۴۳۷ هزار و ۷۴۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۲۶۳ هزار و ۷۲ معامله به ارزش ۲۴ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادرملو، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی گل گهر و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۵۳ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۲۶۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۲۱ هزار و ۹۶۴ معامله انجام داده‌اند که ۱۴ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، گروه توسعه مالی مهر آیندگان،  پتروشیمی تندگویان و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 580627

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha