رئیس اداره راهداری، بخشدار و پیمانکار ساخت تقاطع غیرهمسطح بم-دهبکری در راستای شیوه‌نامه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و پیشگیری از آن به دادسرا احضار شدند.

دادگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: مسئولان استانی باید نسبت به تعیین و تکلیف یکی از حادثه‌خیزترین نقاط جاده‌ای استان اقدام کنند، در غیر این صورت به‌زودی علیه آنان اعلام جرم خواهد شد.

محمد ضیاالدینی  اظهار کرد: در پی بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان و مقامات قضائی و اجرایی شهرستان و همچنین تشکیل کارگروه تصادف‌های استان کرمان در تاریخ ۲ مهرماه ۹۹، در محل احداث این پروژه مقرر شد، عملیات ساخت ۳۰ درصد پایانی این پروژه به صورت ویژه و در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد

وی ادامه داد: اما پس از بازدید سرزده هفته گذشته معاون رئیس کل دادگستری استان از پروژه، میزان پیشرفت ساخت تقاطع غیر همسطح محور بم به ده بکری مطلوب ارزیابی نشد و همین امر موجب احضار مدیران و پیمانکار مربوطه به دادسرا شده است.

این مقام قضائی اعلام کرد: چنانچه در نقاط حادثه خیز جاده‌ای شهرستان، تصادفی رخ دهد و یکی از دلایل این حادثه مشکلات جاده‌ای و زیرساختی تشخیص داده شود مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند و تحت پیگرد قضائی قرار خواهند گرفت و علیه آنان اعلام جرم خواهیم کرد.

این مقام قضائی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی از عوامل بروز تصادف‌ها و سوانح رانندگی در این شهرستان است، گفت: اصلاح یا حذف نقاط تصادف خیز تأثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی و کاهش خسارت‌ها و ضایعات دارند.

کد خبر 580697

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha