دقیقه ۸۰ دیدار دو تیم ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه فولادشهر با صحنه‌ای همراه شد که می‌توانست، نتیجه غیر از تساوی بدون گل روی تابلوی پایان بازی رقم بزند.

رحمان رضایی

به گزارش همشهری‌آنلاین، هنوز بحث و جدل بر سر تصمیم زاهدی‌فر، داور مسابقه دیدار دو تیم پرسپولیس و فولادخوزستان در ورزشگاه آزادی ادامه دارد، که در ورزشگاه فولادشهر شاهد یک تصمیم حاشیه‌ساز دیگر بودیم؛ اینبار از سوی تیم داوری دیدار دو تیم ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان که سعید رحیمی‌مقدم داور وسط بود و رحیم شاهین و حمیدرضا افشون به عنوان کمک داور اول و دوم فعالیت می‌کردند.

این تصمیم زمانی رخ داد که مارکوویچ بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن، هم تیمی خود را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم پس از اینکه یکی دو قدم به سمت دروازه حرکت کرد، به توپ ضربه زد و دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کرد، ولی تا شماره ۲۴ ذوب آهن شادی گل را برپا کرد، با پرچم بالا رفته کمک داور اول مسابقه مواجه شد و این گل مورد قبول قرار نگرفت. قبول نشدن گلی که در تصاویر تلویزیونی سالم به نظر می‌رسد، رحمان رضایی را که تیمش در دو هفته ابتدایی نیز به شدت از تصمیمات داوری متضرر شد، به نقطه جوش رساند و او در کنفرانس خبری پس از پایان بازی که با تساوی بدون گل همراه شد، خطاب به داوران مسابقه و به خصوص کمک داوری که پرچمش را بالا برد، گفت حتی یک کور هم می‌توانست آفساید نبودن این صحنه را تشخیص بدهد.

این لحظه فریز شده لحظه ارسال پاس مارکوویچ به بازیکن هم دسته است

حسین عسگری، علی خسروی، رسول فروغی، نوید مظفری از کارشناسان داوری، صحنه گل مردود اعلام شده ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان را اشتباه دانستند و معتقدند که این گل آفساید نبوده است.


 

کد خبر 580385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha