حسن قالیباف اصل، رئیس مستعفی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران همراه وزیر اقتصاد در جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی وضعیت بازار سرمایه حضور داشت و شنونده گلایه‌ها و انتقادهای محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس بود.

جلسه كميسيون اقتصادي با حضور قاليباف

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی توانگر (نماینده تهران و عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰) با انتشار تصویری از جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی نوشت: «نمی‌گذاریم سرمایه‌های مردم با اعتماد به حرف‌های مسئولان دولتی، ساعت به ساعت آب شود.»

او در صفحه شخصی خود در توییتر سخنان قالیباف را در جلسه کمیسیون اقتصادی با موضوع بررسی وضعیت بازار سرمایه خطاب به تیم اقتصادی دولت چنین بازتاب داد: «هیچ توجیهی را نمی‌پذیریم. کارنامه شما همین نوسان بی‌حساب و کتاب بورس است و قاطعانه برخورد می‌کنیم. موضوع را در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا حتما پیگیری خواهم کرد.

در ماه‌های گذشته مجلس یازدهم به صورت‌ مداوم مساله بورس را پیگیری ‌کرده است و هر اختیار و ابزاری که وزیر اقتصاد و سازمان بورس نیاز داشتند به آن‌ها داده شد. ۴۰ روز پیش هم به وزیر اقتصاد گفتم بازار سرمایه دچار سوء مدیریت است و باید اصلاح شود.

چطور ممکن است وقتی قیمت ارز بالا می‌رود بازار سرمایه دچار آسیب شود و وقتی قیمت ارز کاهش می‌یابد هم این آسیب وجود داشته باشد؟ این جز سوء مدیریت است؟ رئیس دولت رسما از مردم دعوت کرده و به آن‌ها اطمینان داده است، مردم باید این بودن دولت را احساس کنند.»

کد خبر 580100

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha