مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

دانش‌آموزان مدرسه عشایری کوهمره نودان در شهرستان کوهچنار فارس با گذشت ۴ ماه از سال تحصیلی بالأخره با کمک خیران صاحب تبلت شدند.

دانش اموزان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پس از انتشار گزارشی از وضعیت دانش آموزان تنها مدرسه عشایری کوهمره نودان مدیرکل آموزش عشایری با همراهی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش فارس و رئیس نمایندگی آموزش و پرورش عشایری شهرستان کوه‌چنار با حضور در این مدرسه از نزدیک در جریان مشکلات دانش آموزان قرار گرفتند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: پس از اطلاع از وضعیت این دانش آموزان روز دوشنبه ۲۹ دی ماه بازدیدی از این مدرسه صورت گرفت که در این بازدید بهنام حیدری، رئیس آموزش و پرورش عشایری سیار فارس با حضور در مدرسه شهید یزدانپرست، کوهمره نودان به گفتگو با دانش آموزان و معلم این مدرسه پرداخت.

حمیدرضا شعبانی افزود: دو دستگاه تبلت از سوی بهنام حیدری در اختیار معلم این مدرسه قرار گرفت که با توجه به اینکه این مدرسه ابتدایی در ۴ پایه تحصیلی فعالیت می‌کند مقرر شد این تبلت‌ها با برنامه ریزی معلم مدرسه در جهت آموزش آنلاین در اختیار تمامی دانش آموزان قرار بگیرد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با اشاره به حضور ساسان کمالی فر، رئیس نمایندگی آموزش و پرورش عشایری شهرستان کوه‌چنار در این دیدار افزود: در این بازدید مقرر شد تمامی مشکلات دانش آموزان بررسی و در راستای حل آن تلاش ویژه صورت بگیرد.

شعبانی افزود: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش این مدرسه می‌تواند به‌صورت حضوری بحث آموزشی را دنبال کند.

وی از حضور راهبر آموزشی در این مدرسه خبر داد و افزود: پس از ارزیابی صورت گرفته سطح آموزشی این مدرسه مطلوب اعلام شد.

همچنین در این برنامه بسته‌های هدیه شامل پوشاک، نوشت افزار، کفش و … به تمام دانش آموزان اهدا شد.

کد خبر 580029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha