رئیس مجلس با بیان اینکه مسئولان اجرایی باید بدانند با ارائه اطلاعات ناقص نمی‌توان گره‌ای از مشکلات مردم باز کرد افزود: دولت در حرف تاکید می‌کند معیشت مردم در اولویت است اما در عمل لایحه بودجه با محور تقویت معیشت مردم نوشته نشده است.

قالیباف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در نطق پیش ‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه شنبه ۳۰ دی ماه ۹۹) گفت: سند بودجه مهم‌ترین سند مالی دولت و سند تعیین کنندگی زندگی مردم در طول یک سال است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سرچشمه مشکلات اقتصادی کشور از کسری بودجه است و برای حل مشکلات و بازگرداندن ثبات اقتصادی و رفع التهاب بازار باید از اصلاح ساختار بودجه آغاز کرد.

وی افزود: با این وجود ذکر چند نکته در رابطه با رویکرد مجلس یازدهم در خصوص اصلاح ساختار بودجه ضروری است، هر چند برای مجلس از روز اول تلاش برای تعامل با دولت در مسیر رفع ایرادات لایحه بودجه بوده است، ولی مسؤولان اجرایی باید توجه کنند که با ارائه اطلاعات ناقص نمی‌توان گره‌ای از مشکلات مردم باز کرد.

قالیباف خاطرنشان کرد: دولت در اظهارات رسانه‌ای تأکید می‌کند که معیشت مردم در اولویت است، ولی متأسفانه در عمل لایحه بودجه با محوریت تقویت معیشت مردم نوشته نشده است.

کد خبر 579955

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha