برخی از مسئولان و فعالان سیاسی و اجتماعی درگذشت شیده لالمی، خبرنگار و دبیر گروه اجتماعی روزنامه همشهری را تسلیت گفتند.

شیده لالمی

به گزارش همشهری آنلاین، علی ربیعی سخنگوی دولت، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا، محمدرضا جوادی یگانه معاون شهردار تهران در امور اجتماعی و فرهنگی، آذر منصوری عضو و سخنگوی حزب اتحاد ملت در پیام‌هایی جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.

متن پیامها را در ادامه بخوانید:

  • علی ربیعی، سخنگوی دولت:

«صدای گروه‌های خاموش، خاموش شد

خانم #شیده‌_لالمی را از نقدها و تحلیل‌های موثر اجتماعی‌اش می‌شناختم که فارغ از هرگونه حاشیه‌ای، روزنامه‌نگاری ناب را دنبال می‌کرد. فقدان او را به خانواده ایشان و خانواده بزرگ روزنامه‌نگاران و همچنین خانواده #همشهری تسلیت می‌گویم.»

  • غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه:

درگذشت ناگهانی مرحومه مغفوره، شیده لالمی از روزنامه‌نگاران باتجربه و دبیر سرویس اجتماعی روزنامه همشهری را به خانواده و همکاران ایشان و نیز جامعه روزنامه‌نگاری کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

  • محمدرضا جوادی یگانه معاون شهردار تهران در امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

«متاسفانه جامعه مطبوعاتی کشورمان و بویژه موسسه همشهری در غم از دست دادن #شیده_لالمی یکی از باسابقه‌ترین روزنامه‌نگاران دغدغه‌مند و بااخلاق در حوزه اجتماعی سوگوار شد. او یکی از برجسته‌ترین خبرنگاران اجتماعی مطبوعات ایران بود. یاد و خاطرش گرامی.»

  • آذر منصوری، فعلال اصلاح طلب و عضو حزب اتحاد ملت:

«انالله و اناالیه راجعون

درگذشت ناگهانی و ناباورانه یکی از روزنامه‌نگاران خوب و باسابقه کشورمان؛ خانم #شیده_لالمی را به خانواده، دوستان و جامعه روزنامه‌نگاری ایران تسلیت عرض می‌کنم.»

همچنین رئیس دفتر رئیس جمهوری  و سخنگوی وزارت خارجه  هم در پیام هایی درگذشت این روزنامه نگار را تسلیت گفته بودند.

کد خبر 579916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha