مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

کار احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان تاکستان با همکاری بنیاد مستضعفان و جانبازان و کمک خیران آغاز می‌شود.

مسكن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در دیدار با امام جمعه تاکستان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا از ظرفیت‌های مختلف برای خدمت رسانی به محرومان استفاده کند از این رو در صورت تأمین زمین، تسهیلات مسکن و کمک بلاعوض را به مددجویان برای خانه دار شدن اختصاص می‌دهد.

مهرعلی حق گویان بیان کرد: طی سال جاری برنامه ریزی برای حدود پنج هزار فرصت شغلی نیز برنامه ریزی کرده‌ایم به طوری که تاکنون بیش از سه هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است. در زمینه پرداخت تسهیلات با مشکل عدم همکاری و هم افزایی لازم از سوی برخی از بانک‌ها روبرو هستیم. با توجه به شعار رونق تولید برخی از بانک‌ها و مؤسسه‌های مرتبط، همکاری شایسته ای که در شرایط اقتصادی از آنها انتظار می‌رود را ندارند.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به کمک‌های مردمی تصریح کرد: در اطعام مهدوی و حسینی بیش از ۲۳ میلیارد تومان کمک‌های مردمی داشته‌ایم که این حجم کمک مردمی در مقایسه با مقاطع مختلف بی نظیر است. برنامه‌ریزی کردیم برای خیران که علاقمند به کمک به نیازمندان هستند وام نیکوکاری دهیم تا برای محرومان و نیازمندان صرف شود.

کد خبر 579730

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha