رسانه‌های قطری همچنان از خروج نام مهدی ترابی از لیست العربی خبر می‌دهند.

مطهری

به گزارش همشهری آنلاین مربی پرسپولیس در نشست خبری بازی برابر فولاد در پاسخ به سوالی مبنی بر بازگشت ترابی به پرسپولیس گفت: "ما پرسپولیس هستیم و نیاز داریم همیشه بهترین باشیم اما بدخواهانی داریم که طبیعت فوتبال است و در این یک سال به من ثابت شده برخی عوامل درونی و بیرونی بدخواه ما هستند اما باید به راه‌مان ادامه دهیم. ترابی در برنامه های ما برای نیم فصل قرار دارد و در این مورد اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. 

مطهری در ادامه گفت: "باید به تیم خودمان هم تبریک بگویم به این دلیل که از دل تیم ما نفراتی به عنوان بهترین بازیکن در پست خودشان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده‌اند. به این انسجام و کار تیمی‌مان افتخار کرده و بعد به این نفرات که در پست‌های خود بهترین شده‌اند تبریک می‌گویم."

روزنامه الشرق قطر روز گذشته در مطلبی اعلام کرد: " باشگاه العربی پس از تکمیل توافق با الدحیل یوسف المساکنی مهاجم تونسی این تیم را برای مدت ۱۸ ماه به صورت قرضی در اختیار می‌گیرد. قرار است نام این بازیکن به جای مهدی ترابی در فهرست بازیکنان خارجی العربی در ساعات آینده در فدراسیون فوتبال قطر ثبت شود."

ترابی که در پایان فصل نوزدهم لیگ برتر و بعد از بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده بود نتوانست حضور موفقی در العربی داشته باشد تا مدیران این باشگاه تصمیم به خروج نام این بازیکن از لیست بازیکنان خارجی خود بگیرند.

باید منتظر ماند و دید که آیا ترابی در نقل و انتقالات نیم فصل به پرسپولیس باز می گردد یا ترجیح می دهد فوتبال خود را در خارج از ایران ادامه دهد، هر چند گفته می شود پرسپولیس برای به خدمت گرفتن ترابی با العربی قطر مکاتبه کرده است.

کد خبر 579672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha