لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی بارسلونا که در بازی نیمه نهایی جام حذفی دچار مصدومیت شده بود، در تمرینات این تیم حضور یافت.

لیونل مسی

به گزارش همشهری‌آنلاین، بارسلونا چهارشنبه شب و در شرایطی دشوار در ضربات پنالتی موفق به غلبه بر سوسیداد و راهیابی به فینال سوپرکاپ اسپانیا شد. لیونل مسی در این دیدار به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود و اخباری در مورد احتمال غیبت او در مسابقه فردا شب مقابل بیلبائو نیز وجود داشت، اما به نظر می رسد او مشکلی برای حضور در ترکیب بارسلونا ندارد.

لیونل مسی ساعتی قبل در تمرینات گروهی بارسلونا حضور یافته و در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد. البته رونالد کومان در نشست خبری قبل دیدار برابر بیلبائو مدعی شد در نهایت با خود لیونل مسی در مورد حضور در میدان مشورت می کند و هر بازیکنی خودش بهتر از دیگران نسبت شرایط آگاه است. در نهایت اگرچه کومان تصمیم‌گیری را به فردا موکول کرد، اما به نظر می‌رسد لیونل مسی در حال حاضر مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بارسلونا ندارد. بارسلونا بعد از سپری کردن سال دشوار ۲۰۲۰ فردا به دنبال فتح اولین جام در سال جدید خواهد بود و در این مسیر لیونل مسی می تواند برابر بیلبائو نقش مهمی در ترکیب تیمش ایفا کند.

کد خبر 579628

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha