مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

مسئول واحد پیش‌بینی هواشناسی استان مرکزی گفت: از فردا ۲۸ دی با وزش باد انتظار می‌رود تا پایان هفته آلودگی هوای جدی در اراک نداشته باشیم.

وزش باد شدید در برخی نقاط کشور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رضا مرادی در خصوص وضعیت جوی حاکم بر استان مرکزی طی هفته جاری بیان کرد: با توجه به اینکه وضعیت کنونی اراک و استان مرکزی بر کیفیت هوا بسیار تاثیرگذار است، امروز از نظر آلودگی، هوای اراک پتانسیل انباشت آلاینده ها را دارد که البته موقتی است.

وی با اشاره به اینکه از فردا شاهد وزش باد و جابه‌جایی هوا در استان و اراک خواهیم بود، گفت: بارش خاص و جدی در استان طی هفته جاری پیش بینی نمی‌شود، اما وزش باد را تا پایان هفته خواهیم داشت که به کاهش آلودگی هوا کمک می‌کند.

مرادی تصریح کرد: از فردا در برخی از نقاط کشور به دلیل وجود سامانه بارشی شاهد بارش خواهیم بود، اما استان مرکزی پدیده بارشی خاصی ندارد و اگر تحت تاثیر این سامانه قرار گیرد، به صورت بارش‌های بسیار خفیف خواهد بود و این روند تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در صورت تغییر نکردن نقشه های پیش‌بینی، از روز پنجشنبه امکان بارش در استان مرکزی وجود دارد، گفت: تا روز چهارشنبه تغییرات دمایی را در استان نخواهیم داشت، اما آخر هفته نسبتا سردی برای استان پیش‌بینی شده است، به طوری که دمای هوا بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

کد خبر 579542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha