روزنامه معتبر نیویورک تایمز شهر اصفهان ایران را یکی از ۵۲ مکان دوست‌داشتنی دنیا در سال ۲۰۲۱ دنیا معرفی کرد که مردم باید بروند و از نزدیک تماشا کنند.

شهر اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران نیویوزک تایمز در پایان یکی از سیاه‌ترین سال‌های تاریخ معاصر از مخاطبان و خوانندگان خود خواستند جاهایی را که خودشان دوست داشته‌اند و دوست دارند رفتن به آنجا را به دیگران هم پیشنهاد دهند معرفی کنند. در پایان بیش از ۲۰۰۰ پیشنهاد رسید و از میان آنها ۵۲ گزینه برگزیده شد.

مرور این پیشنهادها بیش از هر چیز دیگر نشان می‌دهد دنیا هنوز زیبایی‌هایش را دارد و شاید سال ۲۰۲۱ منتظر است مردم به چشم‌اندازها، شهرها، مناطق گردشگری و دیگر مکان‌های آن سر بزنند و دوباره رونق را به همه جا بازگردانند.

تنها نماینده ایران در این فهرست، شهر زیبا و تاریخی اصفهان است که آن را یک ایرانی‌ ساکن واشنگتن به دیگران پیشنهاد داده است؛ کسی که دست‌کم هر سال یک بار به اصفهان سر می‌زد و پیش پدربزرگ و مادربزرگش می‌ماند. هر چند او دو سال پیش پدربزرگ خود را از دست داد و آمدن دانلد ترامپ و شیوع گسترده کرونا هم باعث شد راه رفت و آمدش به ایران و اصفهان سخت‌تر از گذشته شود.

کد خبر 579447

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha