رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: به دنبال آن هستیم در چهارچوب برجام تحریم‌ها برداشته شود و باز هم می‌گوییم طرف مقابل به تعهدات خود بازگردد.

محمود واعظی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، محمود واعظی، درباره صحبت‌های نائب رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر این که دولت ارزهای کشور را نزد خودش نگه داشته است تا هنگامی که دولت جدید آمریکا بر سرکار آمد آن‌ها را وارد بازار کند، گفت: معتقدم در حال حاضر عده‌ای درصدد دو قطبی  کردن جامعه برای انتخابات ۱۴۰۰ هستند، به هر چیزی هم متوسل می‌شود و خبر هم ندارند این رفتارها باعث ناامیدی مردم می‌شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: هر زمان که ارز داشته باشیم از آن استفاده می‌کنیم تا کمتر شرمنده مردم شویم و هدف دولت این است که نیازمندی‌های مردم را برطرف کند.

وی ادامه داد: نه از دولت سوال می‌کنند، نه از بانک مرکزی می‌پرسند؛ آن چیزهایی که خودشان در سر دارند به دیگران نسبت می دهند؛ به نظر من این حرف اصلاً پایه و اساس ندارد. 

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقد هستند دولت آینده ایران با آمریکا مذاکره خواهد کرد و اجازه مذاکره به دولت فعلی داده نخواهد شد، گفت: در حال حاضر بحث مذاکره مهم نیست؛ در سیاست خارجی هر کسی که در جهان مذاکره می‌کند نماینده ملت و کشور است.

واعظی با بیان این که البته ما بنا نداریم با آمریکا مذاکره کنیم، عنوان کرد: به دنبال آن هستیم که در چهارچوب برجام تحریم‌ها برداشته شود و اگر از  ما خواسته می‌شود که به تعهدات برجامی خود برگردیم، طرف مقابل هم باید به تعهدات خودش برگردد.

کد خبر 579368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha