شهردار کرمانشاه از کلگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه پیاده‌راه مدرس به عنوان طولانی‌ترین پیاده‌راه ایران در نخستین روز بهمن ۹۹ خبر داد.

نمایی از شهر کرمانشاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سعید طلوعی در جلسه هماهنگی اجرای پیاده‌راه مدرس در جمع مدیران شهرداری و رئیس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه به جزئیات اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس در ۲ فاز، حد فاصل میدان آزادی تا چهار راه مدرس و چهار راه مدرس تا میدان انقلاب جمعاً به طول ۱۸۰۰ متر از ابتدای بهمن ماه امسال اجرا خواهد شد.

شهردار کرمانشاه گفت: نخستین عملیات اجرایی این پروژه، آماده سازی معبر مدرس و ساخت ایستگاه برای استفاده از اتوبوس‌های BRT است که ۶ ایستگاه در رفت و به سمت چهارراه مدرس و ۶ ایستگاه در برگشت به سمت میدان آزادی احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: مساحت پیاده راه سازی که به صورت سنگ‌فرش اجرا می‌شود، در ضلع غربی ۴۶۷۰  متر مربع و در ضلع شرقی ۵۰۸۰ مترمربع است که عرض مساحت پیاده راه سازی حد فاصله میدان آزادی تا چهار راه مدرس در ضلع غربی بین ۲.۴ تا ۳.۵ متر و در ضلع شرقی بین ۲.۷ تا ۳.۵ متر خواهد بود.

طلوعی بیان کرد: در مرحله نخست این طرح، ممنوعیت تردد برای وسایل نقلیه شخصی و تاکسی اعلام می‌شود و عبور از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس‌رانی صورت می‌گیرد.

کد خبر 579181

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha