یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

گروه اقتصادی: سرانجام پس از هزار و ۲۹۰ روز مدیریت، با معرفی سرپرست جدید وزارت راه‌وترابری، محمد رحمتی از این وزارتخانه رفت.

به گزارش خبرنگار همشهری، رئیس‌جمهور حمید بهبهانی مشاور، همکار و دوست قدیمی خود را که تاکنون تصدی معاونت امور برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و ترابری را عهده دار بود، به‌عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

اما پاسخ‌های محمد رحمتی به مطالب مطرح شده در زمینه این تغییر بیانگر اختلاف دیدگاه‌های وزیر سابق راه و ترابری با کابینه است، اختلافاتی که تاکنون به‌دلیل برخی مصالح سیاسی حکم به باقی ماندن محمد رحمتی در وزارت راه و ترابری داده و موجب شده بود تا وی در فضایی مبهم و بلاتکلیف به فعالیت بپردازد.

رحمتی گفت: «امیدوارم با رفتنم در کارها وقفه‌ ایجاد نشود، برای بازنشستگی‌ام عجله نکنید»

رحمتی در حاشیه جلسه هیئت‌دولت به‌عنوان آخرین حضور در کابینه دولت نهم درباره موضوع بازنشستگی خود چنین گفت: عجله نکنید من ۲۶ یا ۲۷ سال بیشتر سابقه کار نداشته و فکر می‌کنم کار کردن برای جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است. هر جا بخواهند کار می‌کنم لذا نمی‌توانم بگویم چه خواهد شد.

با وجود این وی به ستایش از معاون قبلی خود در این وزارتخانه پرداخت و گفت: حمید بهبهانی سرپرست جدید این وزارتخانه فردی مطلع است و این وزارتخانه می‌تواند با موفقیت به مسیر خود ادامه دهد.

هر مسئولیتی دوره‌ای دارد و زمان مسئولیت من نیز در این زمان به پایان رسیده است. شاید بتوان این پاسخ‌های رحمتی به علل خروجش از کابینه دولت را پاسخی صریح و منتقدانه به برخی دیدگاه‌هایی دانست که تا پیش از این، بازنشستگی وی را به‌عنوان عامل اصلی این امر قلمداد می‌کردند.

کد خبر 57916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز