جان ویت و کریستی آلی، دو ستاره اسکاری سینمای جهان از دسامبر ۲۰۱۹ یقه دموکرات‌ها و طرفداران جو بایدن را گرفته بودند و مضمون پیام‌های روزانه این دو چهره مشهور از چند جمله تکراری تشکیل شده بود: اعلام جنگ ما به جناح چپ حقیقی است. هرگز فکر نکنید این دعوا زود پایان پذیرد. به نظر می‌رسد حداقل ویت این یقه‌گیری را تمام‌شده نمی‌داند.

جان ویت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین جان ویت پدرآنجلینا جولی ستاره مشهور سینما، به همراه جیمز وود و کریستی آلی دو چهره ممتاز و قدیمی سینمای هالیوود هنوز جنگ انتخابات را تمام شده نمی‌دانند. پیش از این جان ویت به صراحت در رشته توییت‌هایی اعلام کرده بود:" این بزرگترین نبرد ما از زمان جنگ داخلی در سال ۱۸۶۰ است.  جنگ حقانیت در برابر شیطان، بله، شیطان. زیرا این چپ گرایان شرور، فاسد هستند و می‌خواهند این ملت را از بین ببرند. بایدن شیطان است و ترامپ راستگو."

یو اس ای تودی نیز امروز نوشت: واکنش مخاطبان و طرفداران ترامپ به اظهارات جان ویت تا پیش از حمله هواخواهان رئیس جمهوری کنونی به بنای کنگره بسیار مثبت بود. اما پس از این رویداد مواضع مخاطبان وی تغییر یافته است.  بنظر می رسد جان ویت و اعلام جنگ وی با آمریکایی‌هایی که او شیطان نامیده زیاد جدی گرفته نشود. ۲۰ ژانویه در همین دور وبر است و جان ویت ۸۱ ساله ادای دین خود به مدالی که از ترامپ در نوامبر ۲۰۱۹ گرفته را ادا کرده است.

گفتنی است در نوامبر ۲ سال گذشته جان ویت مدال ملی هنر را در کاخ سفید از ترامپ دریافت کرد.

کد خبر 579095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha