معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز درباره ساعت کاری تالارهای پذیرایی توضیحاتی ارائه داد.

محدودیت‌های تردد شبانه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، نورمحمد فردی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: به جز شهرهای قرمز و نارنجی، تردد بین شهری در شهرهای زرد و آبی بلامانع است و نیازی به صدور مجوز ندارد.

وی ادامه داد: بر این اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز و همچنین ورود خودروهای شخصی از شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد ممنوع است.

فردی توضیح داد: علی رغم لغو برخی از محدودیت‌های ترددی در شهرهای زرد و آبی، ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در تمامی شهرها همچنان ممنوع است و افرادی که به این محدودیت توجه نداشته باشند، اعمال قانون می‌شوند.

این مسئول با اشاره به بازگشایی تالارهای پذیرایی استان با ۵۰ درصد ظرفیت گفت: به طور مثال تالاری که هزار نفر ظرفیت دارد، می‌تواند با ظرفیت ۵۰۰ نفر فعالیت داشته باشد.

وی افزود: تالارهای پذیرایی مانند دیگر صنوف موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود و ساعت کاری آنها طبق ضوابط قبلی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در پاسخ به این‌که ساعت کاری تالارهای پذیرایی اغلب بعد از ۹ شب است و با توجه به محدودیت تردد شبانه، آیا فکری برای تردد مهمانان این تالارها شده است، گفت: قطعا برای این مساله در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد.
 

کد خبر 579023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha