معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: ۲ مأمور پلیس این استان هنگام تعقیب و گریز خودروی متهمان و بر اثر واژگونی خودرو در شیراز جان خود را از دست دادند.

تعقیب و گریز پلیس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: بامداد امروز دوشنبه واحد گشت کلانتری ۲۷ گلستان شیراز هنگام گشت‌زنی در مسیر کمربندی به سمت میدان صنایع، به یک دستگاه خودرو سواری با سه سرنشین مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

محمدی با بیان اینکه سرنشینان خودرو بدون توجه به ایست مأموران اقدام به فرار کردند، افزود: با وجود هشدارهای مأموران انتظامی و اخطار با شلیک تیر هوایی در جهت متوقف کردن خودرو، راننده و سرنشینان خودرو به حرکت خود ادامه دادند. 

وی ادامه داد: در هنگام تعقیب و گریز، خودرو ماموران انتظامی از مسیر منحرف شد و بر اثر برخورد شدید این خودرو با موانع کنار بلوار، دو تن از مأموران انتظامی جان خود را از دست دادند. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده این ۲ مأمور فداکار نیروی انتظامی استان، گفت: شناسایی متهمان به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفته است و اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.
 

کد خبر 578863

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha